Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig fått kjøpt meg noen sommerhjul. Valget denne gangen ble, som kanskje ikke ukjent, Rondell D58 fra GS bildeler. 8,5x18 og 10x18 bak med hhv. 235/40 og 265/35 18 med Sonar dekk. En stor forskjell ifra originalhjulene, men skal ikke se bortifra at det blir noen større igjen neste år. Jeg får se hvordan bilen blir når jeg får senket den, kanskje 18" er nok..?

Uansett, her er et bilde av en skyhøy bil. Masse senk er planlagt.. 8)

sxb3cpjanmoh413updhv.jpg

kftncu0q7dad3zir231j.jpg

favhcnxyw9pe5dvhx767.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det er elegante felger, så at de satt som ett skudd kom jo egentlig ikke som noen tvil. Ellers kan jeg jo tilføye at jeg (foreløpig) er meget fornøyd med Sonar dekkene. De støyer forholdsvis lite og gir lite sporing. 265 dekkene bak har litt mye strekk syns jeg, men det fører jo igjen til mindre sporing. Nå er det bare å få på neste mod.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er meget fornøyd. Bare senkesett og org faceliftlykter kommer på plass så blir det bærre lækkert.. :)

Hadde heller ikke noe strekk på mine gamle Rondell med Khumo dekk, men Sonar dekkene er det litt strekk på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var 50/50 Supersport senkesett kjøpt med tilhørende TÜV-papirer. Jeg er usikker på hvordan det blir med lik senk foran og bak, men det blir vel til at jeg monterer "legoklosser" fra GS på fjærene bak som bygger opp 10mm per kloss. Alternativt senkeskåler foran så den blir 10mm lavere.. 8)

I tillegg ble det matter og litt småting som gjorde at bilen ble litt mer komplett. Bilder kommer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var 50/50 Supersport senkesett kjøpt med tilhørende TÜV-papirer. Jeg er usikker på hvordan det blir med lik senk foran og bak, men det blir vel til at jeg monterer "legoklosser" fra GS på fjærene bak som bygger opp 10mm per kloss. Alternativt senkeskåler foran så den blir 10mm lavere.. 8)

I tillegg ble det matter og litt småting som gjorde at bilen ble litt mer komplett. Bilder kommer! :D

tenker det blir meget bra jeg bare synd at skulle du trenge senkeskåler så er ikke det lett og få tak i pr dags dato veit jeg, stått i rest hos fabrikken i flere mnd nå. skulle hatt det til men men ikke å få tak i enda.

får kutte en runde da vøttø salt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det ble utvilsomt vesentlig bedre enn de orange fra 1997. Har du fått send kvitteringen forresten? :)

Fikk også tak i noen chrome instrumentringer til bilen som jeg fikk montert like etterpå. Monteringsprosessen var i og for seg svært enkel, jeg hadde trodd det skulle være vesentlig mer kål som jeg har fått det forespeilet meg igjennom forumet. Montert på 10-15 minutter. Uansett ble instrumenthuset utvilsomt 10 år yngre - en oppdatering som anbefales. Ringene klipses fast og er av meget god kvalitet.

Har også holdt av noen Rondell D58, men jeg vet ikke om det er disse jeg skal ha da jeg aller helst vil ha 19".

qq2udvw36hvsnmou62dp.jpg

hvor kjøpte du dette ? link

2p8dzcoit2leqcclqlxy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hefner @ Hmm, Schmiedmann annonserer jo med senkeskåler så da antar jeg og håper at dette ikke er noen bløff. Uansett er det jo ikke noe stress å bygge opp 10mm bak.. :)

eriksen @ Ringene er kjøpt hos GS bildeler. Det er kampanjeringene til 390kr for settet mener jeg å huske. God kvalitet og bra passform. Klipses på.

///Dybdahl @ Takk for det. Vi får satse på at det blir bra etterhvert! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...