TheUltimateDrivingMachine Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Helt riktig, den ser vill ut. Dessverre på en negativ måte. Både A8 og S-klasse ser mye bedre ut. Kunne ikke vært mer enig.
RogE36R Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Går en lik Hamann-stylet 745i i Bergen og, eid av en voksen mann; DEN SER IKKE KLOK UT!! Faktisk eid av en bekjent av en god kamerat av meg, men ikke truffet han, bare kommer brølende forbi jevnlig.. Åja det er ikke Sharif sin gamle det altså? Alltid trodd det eg, rå lyd i den ja... Utenom en gang den kom fjuskende forbi meg på kokstad
Mexos Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Sharif er jo en smakløs dust så ikke så rart at han kjører rundt i noe uten smak.
Saltkjelen Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Jeg tror nok jeg og trådstarter er de eneste som liger E65. Personlig syns jeg E65 pre-facelift er penere enn E65 facelift. En E65 Alpina B7 er ikke akkurat å forakte.. Temmelig lekkert!
Thomaz Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Kan bli rå e65 å syns jeg.. Den rød 760`n som noen kjeltring damer kjører i en film jeg har sett for lenge sia er grom.. Dem folierer bilen å tar det av ved flukt.. Om noen har sett den.. Hehe
PenguiN- Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 saltkjelen, da er du vel enig at 300 000,- er en latterlig BRA pris for et slikt vidunder??
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 saltkjelen, da er du vel enig at 300 000,- er en latterlig BRA pris for et slikt vidunder?? Det er vel kanskje flere som er enige i.. Men det er mange biler til 300k jeg ville hatt fremfor denne
PenguiN- Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 ikke når du tenker på at den kostet NESTEN 1,5 millioner kroner for 6 år siden!
Saltkjelen Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 saltkjelen, da er du vel enig at 300 000,- er en latterlig BRA pris for et slikt vidunder?? Jeg er helt enig. Hadde jeg hatt 300.000kr å bruke på ny bil igjen så hadde jeg handlet denne på dagen. Senk, 21" Alpina og noen tonede ruter er denne bilen perfekt.. Snadder!
PenguiN- Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 saltkjelen, du er utentvil min tvillingbror i sinnet! du får ringe og spørre om han tar E61`n i innbytte UTEN mellomlegg
Manni Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Da kan jeg stolt presentere meg som ny eier av 7'ern. Delikat bil med masser av utstyr, og komfort i høysetet. Jeg var lenge skeptisk til en 3.6 bensinmotor med tanke på forbruk. Er det noen her inne som har peiling ? Har nettopp gått over fra S-klasse. Har noen peiling på hva jeg kan forvente meg av 7'ern ? Mye feil etc ?
PenguiN- Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 har du kjøpt denne som jeg linket til? nå det gjelder forbruket så skal du ikke ha for gode tanker om akkurat det S klasse og 7 serien tilhører samme segment...
Manni Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Ja, jeg har kjøpt den. Jeg er litt redd det kan bli dyrt å kjøre denne bilen. Har en S-klasse 320CDi, som får ny eier imorgen. S-klassen bruker ca. 0,7 på mila, men må vel kanskje regne med det dobbelte nå. Er det noen typisk kjente feil på denne bilen ? Automatkasse f.eks ?
PenguiN- Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 satan!! grattulere! fy og fy og fy og fy FAEN så heldig du er! drit i å tenke på kjente feil, kom deg til H"!(! ut å kjør rundt i nydoningen! kjennte feil kan du tenke på når du begynner å bli lei a bilen! noe som ikkje skjer før om lenge kan jeg tenke meg!
Hansh Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Går en lik Hamann-stylet 745i i Bergen og, eid av en voksen mann; DEN SER IKKE KLOK UT!! Faktisk eid av en bekjent av en god kamerat av meg, men ikke truffet han, bare kommer brølende forbi jevnlig.. Åja det er ikke Sharif sin gamle det altså? Alltid trodd det eg, rå lyd i den ja... Utenom en gang den kom fjuskende forbi meg på kokstad Har vel fire utblås den som går i Bergen, og synes ikke akkurat en slik luksusdoning skal være vulgær og brølende. Men til opplysning ellers kan jeg nevne at jeg fortsatt synes E65 med riktige farger ser ganske bra ut! - Og den Alpinaen så MEGET bra ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå