Eska Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 jaja da ble d simons effektanlegg til bilen :)og et kn filter for luftfilterboksen skal ut og sette det på nå snart! skal prøve og ta litt bilder
Eska Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Skrevet Mars 26, 2010 Da ble det en "ny" bil! en 1995 modell e34 520i m50 Slenger ut et par bilder etter vask, kommer flere når den er polert og vasket innvendig og jeg har fått på noen sommerfelger! Gamle bilen driver jeg og diller med for tiden, snøen er endelig borte så det blir senk osv på den nå! Og så var det sommerfelgene jeg er litt usikker på om jeg skal bruke eller bytte/selge til fordel for noen 5 serie style felger... Noen innspill???
Eska Skrevet April 13, 2010 Forfatter Skrevet April 13, 2010 Noen som er innteressert i felgene? evetuelt bytte??
Marius2002 Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 Her ser du ihvertfall cirka hvordan det blir med de e46 M3 look felgene:
Bmweee Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 Pen bil og kjekt prosjekt:) Ang felgene..interessert i å selge de evnt? Bredde osv?
Eska Skrevet April 19, 2010 Forfatter Skrevet April 19, 2010 Out with the old! In with the new! Og et filter til boksen Noen bilder fra i fjor høst... (før senk og lakkrens, som er det jeg driver å pulser med innimellom nå, + en del andre småting som skal ryddes opp i og fikses. men begynner og bli fornøyd nå kommer ferskere bilder snartsnart!)
Eska Skrevet April 19, 2010 Forfatter Skrevet April 19, 2010 Sleger ut et par bilder fra daz zenking Hehe er litt slapp med og oppdatere og ta bilder, glemmer alltid av det! men skjer småting hele tiden! blir en omfattende photoshoot snart! Mangler ikke på motivasjonsfremmende midler! Men blir skuffet når jeg finner deler av toppen i flasken før jeg har begynt og rotere på korken!
Kennethe34 Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 Sinnsykt fet bil! M5 fangere og skjørt gjør vanvittig mye med E34, og liker også at du fikk nederste delen lakkert grå det er griserått Var også ei veldig stilig løsning du hadde valgt i bagasjerommet, ser så mye proffere ut når alt av kabler osv er skjult!
eeikenes Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Her har du noen bilder fra BMW-treffet Eskild! Du både skater og har kult navn, det er ikke gale Men kul bil, skulle kansje hatt 18'' ja
Eska Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Skrevet Juni 12, 2010 Noen som har gasspjeld til 525i m50 fra (1990 -> ) til salgs??
Eska Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 Noen som har sorte dørtrekk med trelister og hanskerom + midkonsoll og deksler med trelister til e34 til salgs??
Kai-P. Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Ser bra ut, denne! Hva slags senkesett er det på den?
Eska Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 Ser bra ut, denne! Hva slags senkesett er det på den? Senkesettet er fra FK automotive og senker 60/40, kjøpte dette med polardego her på forumet. (www.zenk.no / www.partsandretards.com) Ble bra, stivt og flott
ingard Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Utrolig flott e34 du har! Men rart at 60mm ikke gjør den lavere foran. Du har vel ikke noen bilder tatt rett av sida av bilen? Liker høyden din bak, men foran ser det høyere ut enn 30mm fjærer.. Kan være bare bildene da. Nydelig oppgraderinger i hvertfall! Liker felgene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå