asv Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Jeg opplevde å vente i nesten en mnd før delene mine dukka opp. Det synes jeg ikke er akseptabelt. Ikke klarte de å si ifra til meg engang.. Forøvrig så var de ikke raske på å sende et par smådeler jeg bestilte nå sist.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Siden jeg startet denne tråden vil jeg nå si at jeg synes det har blitt mye bedre enn før. Bestilte "Typebetegnelse skilt" og dette var noe de måtte få fra tyskland mener jeg. Likevel lå det i min postkasse innen en uke.. Ikke alltid like lett å komme på og gi skryt når man er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Det dumme er at det ikke står hvilke deler som er på lager eller ikke på ordre oppsettet på mine sider. Jeg sendte mail og fikk sendt pakka mot at enkelte deler ble sendt på et senere tidspunkt, etter å ha ventet i 6 uker Kan ikke si at jeg er kanonfornøyd med leveringstider jeg heller, men service via e-post er upåklagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Etter min erfaring er koed omtrent like raske som GS hvis de har varene på lager. Når jeg har bestillt noe som de ikke har på lager, så sender de meg mail og informerer om at leveringstiden vil bli noe lengre Trenger man noe _FORT_ så er det jo bare å handle fra GS, eller BMW forhandler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Bestilte sorte nyrer til min e36 på lørdag den 4. desember og det kom i posten i da, det var fra GS Bestilte en haug med deler fra koed og det tok en uke Helt greit for meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Bruker stort sett GS, delene er på posten etter noen dager, får også både mail og sms med opplysninger om når pakken er sendt og sporingsnummer på pakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Det er vel en liten såkalt trade-off.. Koed er jo vesentlig billigere på endel deler, da kan man leve med at leveringstiden er opp til et par uker. Men en måned++ er jo drøyt.. Er det noe jeg trenger veldig raskt handler jeg hos GS, da er det typisk 1-2 dager leveringstid. Er det noe som ikke haster handler jeg hos Koed.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Bestilte noen deler fra koed på søndag, fikk beskjed på mandag at delene var sendt. Så får vi se hvor langt tid det går før delene kommer Bestilte samtidig en liten pakke fra Schmiedmann i tillegg, kappløp på G! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Koed vant kappløpet, pakken er ankommet postkontoret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Bestilte sorte nyrer til min e36 på lørdag den 4. desember og det kom i posten i da, det var fra GS Bestilte en haug med deler fra koed og det tok en uke Helt greit for meg:) Jeg lurer på hvor BMW har funnet designet på "nyrene".. De ser jo ut som åpningene til en søppeldunk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Søppeldunkprodusenten har vel sans for Bmw og tok idéen sin derfra.. Sorry ot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Selvom Koed er billig, skal de ikke bruke det som argument for at det kan ta tid og sende delene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Bestilte sorte nyrer til min e36 på lørdag den 4. desember og det kom i posten i da, det var fra GS Bestilte en haug med deler fra koed og det tok en uke Helt greit for meg:) Jeg lurer på hvor BMW har funnet designet på "nyrene".. De ser jo ut som åpningene til en søppeldunk Hvor relevant er dette i forhold til trådens opprinnelse, om Koed....? Jeg opplever forøvrig nok en gang Koed som svært hyggelige og behjelpelige med rask levering. Man må jo ta høyde for at delene skal sendes fra Danmark og i enkelte tilfeller er det jo faktisk opp til leverandør hvor raskt dette skal gå.. For min del tar det som regel 2-4 dager å få varene mine - med mindre det ikke er andre ting som stopper opp; les - leverandør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Har aldri hatt noe negativt med Koed, og jeg har handlet veldig mye der. Koed tar noen ganger litt tid, men det ligger da i Danmark. Billig er det også, så det gjør heller ingenting. Har jeg hastverk med å få nye deler på bilen så velger jeg GS, verre er det ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Litt trege syns eg men får gå når dei er halvparten av prisen hos gs venta 3 veke på ein clutch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå