Chris_325iM Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 DET der er et M3 ratt ja men, jeg får begynne å spare til nytt ratt da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 DET der er et M3 ratt ja men, jeg får begynne å spare til nytt ratt da... De har sånne tøffe ratt på tvboden på svinesund vettu. Slike med rødt og svart skinn og innebygde lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 typisk jalla-styling ratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Synes det ble fint jeg, spesielt når du har en slik farge på dashbordet. Nå trenger du bare et finere ratt. Jeg deler ikke noen begeistring for hvordan de er å sitte i dog... Juhu. Endelig noen som er av samme oppfatning som meg. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Nå ble bilen skikkelig fin! Finnes ikke noe penere enn vader i en E36. Sittekomforten skal jeg ikke uttale meg om, for jeg har faktisk aldri prøvd dem. Angående rattet, så finnes det vel egentlig kun et originalratt til E36 som ikke er dritstygt og det er et alcantara M-tech 2 ratt. Min personlige favoritt er dog Raid Silberpfeil. Lekkert ratt som er en drøm å holde i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Ble veldig flott dette. Rattet ditt er jo faktisk et originalt m3 ratt. det 3 eikede er nok en favoritt hos de fleste, men vil ikke si at du må bruke penger på nytt ratt....... når det er sagt så er det ingen ratt som slår det rattet happyhenke har i sin bil idag! m3 3 eiket trekt i svart alcantara og sydd i m3 søm. Det rattet er det råeste man får tak i.... for de som klarer å få tak i det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 det er da ikke noe vanskelig å få tak i slike ratt.kan skaffe så mange du vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Til hvilken pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 Til hvilken pris? vi tar slik OT på pm eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 det er da ikke noe vanskelig å få tak i slike ratt.kan skaffe så mange du vil ha! Det rattet der er jo standar i e46 uten multifuksjons ratt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Ble bra med vader! En meget pen Coupe ellers også. S.Arnesen, regner med du snakker om rattet som Chris har i bilen nå? Virket som om du mente at ratt trukket i alcantara med M-farget søm er standard i E46 uten multifunksjonsratt...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Ble pent dette Chris med nye vader. Vurterte kjøpe hele donorbilen de kom fra ei stund men de peenga veit du he he. Som jeg tidligere har nevnt syntes jeg bilen din har et stoor plass hos meg av hva jeg syntes er pent . Stå på Chris. Husk autoslalom gardermoen 31 jan da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Ble bra med vader! En meget pen Coupe ellers også.S.Arnesen, regner med du snakker om rattet som Chris har i bilen nå? Virket som om du mente at ratt trukket i alcantara med M-farget søm er standard i E46 uten multifunksjonsratt...? Ikke trukket i alcatara, men i vanlig utførelse... Det er standar ratt i e46 coupe uten multi ratt ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Ja, men uten alcantara er det jo nettop det det er. Et standard 3-eiket ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Flotte seter! "Alle" har jo sort skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå