olapetter Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Lurer på hvor man finner kontakten mellom dieselpumpa og hjernen, der man skal koble på tuningboxen.. Lurer også på hvor veivhusventilasjonsfilteret står på denne bilen (320D)? Håper på svar. Ola Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Tuningbox? noe Qxl greier du har kjøpt? Velkommen til forummet foressten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Veivhusventilasjonsfilteret står rett "ovenfor" luftfilteret, du må av med dekslene på motor, samt ut med pollenfilteret og kasetten til dette. når du har gjort dette skal du se det. Gjorde dette netopp på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olapetter Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 okei. takk for svar. Det er snakk om en effektboks for dieselmotorer.. Finner ikke hvor den skal tilkobles.. Ola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten01 Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 okei. takk for svar. Det er snakk om en effektboks for dieselmotorer.. Finner ikke hvor den skal tilkobles..Ola ville ikke ha koblet den til i det hele tatt. powerbokser skader motoren da de manipulerer signalene til hjernen på bilen. Ville heller ha investert i en ordentlig chip optimalisert for bilen din. de tusen lappene ekstra det koster, tjener du inn igjen på uttelatte verksted regninger pga av powerboks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 okei. takk for svar. Det er snakk om en effektboks for dieselmotorer.. Finner ikke hvor den skal tilkobles..Ola ville ikke ha koblet den til i det hele tatt. powerbokser skader motoren da de manipulerer signalene til hjernen på bilen. Ville heller ha investert i en ordentlig chip optimalisert for bilen din. de tusen lappene ekstra det koster, tjener du inn igjen på uttelatte verksted regninger pga av powerboks. Jeg har også vurdert power box. det som er greit er at man bare kan nappe den av, før verksted opphold slik at bil garentien holder. (har faktis hørt at et tren øye kan oppdage slikt ) men jeg har også kommet til den konklusjonen at det er bedre å optimalisere ECUen på bilen en å bruke box. men nå vet jeg ikke vor gammel bil dette er snakk on da. Men når du allerede har kjøpt box så er det jo greit å koble den til. hvike type er det du har kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 filmen her viser hvordan du kobler den til. http://www.biltuning.no/filmbmwb2.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Ville faktisk chippa den ordentlig med programering istede for box da det gir mer effekt og skal visstnok være mer vennlig mot motor`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olapetter Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Det er snakk om en 2000 mod e46. boksen sto allerede i bilen, når jeg kjøpte den. Så jeg kan like godt koble den til;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olapetter Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Det var ikke samme type kontakt/motor, på den filmen^^.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 hvordan bmw har du? alle M47 motorene har kontakten på samme plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 vælkommen t forume olapetter. han har en 2000mod e46 sedan 320 diesel. men jeg er usikker på motor koden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 hvilken powerbox er det snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olapetter Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 Det står bare Tuningbox, more power more fun, på den.. Her er et bilde av koblingene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olapetter Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå