PenguiN- Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Dere har tydeligvis ikke møtt han røslige fyren i kassa på GS i trondheim..mindre servicevennelig person har jeg aldri før møtt.
Sir Hofstad Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Har vært flere turer for å bestille deler, men bare dratt igjen da han ikke snakket til meg... Fikk hjelp 1 gang under pussetreffet i fjor. Mulig jeg virker snål eller noe, men kan ikke stå og vente 1 1/2 time på kontakt med små barn i bilen...
PenguiN- Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 hofstad, jeg regner med det er han røslige fyren du snakker om?
Bimmerlars Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Har vært flere turer for å bestille deler, men bare dratt igjen da han ikke snakket til meg...Fikk hjelp 1 gang under pussetreffet i fjor. Mulig jeg virker snål eller noe, men kan ikke stå og vente 1 1/2 time på kontakt med små barn i bilen... Da er det bare å smelle hånda i bordet og skrike "hilser du ikke gutt" til idioten. Makan til oppførsel. Veit det finnes sånne folk, så tror deg så absolutt
Skands1 Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Hadde du ikke montert den kunne du jo returnert den. Så du det ikke før du satte den på?Kom den i orginal BMW plast med BMW delenummer? Isåfall rare greier.. Nei, her skjer ting fort i svingene og når ny grill skal på bilen så skal det skje der og da! Jeg pakket så vidt opp pakken og så en blank grill uten at jeg så noe mer nøye på den. Gikk i gang med jobben og demontere den originale og i en kombinasjon av å ikke trenge den mer og irritasjon gikk den i stykker under demontering. Først når jeg pakket den nye helt ut så jeg den ikke var slik jeg ville ha den. Men det var bare å klemme den på for grill måtte jeg jo ha.. Men ble aldri fortrolig med den og skaffet meg fort en ny fra Bavaria...
Bimmerlars Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Hadde du ikke montert den kunne du jo returnert den. Så du det ikke før du satte den på?Kom den i orginal BMW plast med BMW delenummer? Isåfall rare greier.. Nei, her skjer ting fort i svingene og når ny grill skal på bilen så skal det skje der og da! Jeg pakket så vidt opp pakken og så en blank grill uten at jeg så noe mer nøye på den. Gikk i gang med jobben og demontere den originale og i en kombinasjon av å ikke trenge den mer og irritasjon gikk den i stykker under demontering. Først når jeg pakket den nye helt ut så jeg den ikke var slik jeg ville ha den. Men det var bare å klemme den på for grill måtte jeg jo ha.. Men ble aldri fortrolig med den og skaffet meg fort en ny fra Bavaria... Veit hvordan det er. Nye blanke deler må på med en gang
Sir Hofstad Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 hofstad, jeg regner med det er han røslige fyren du snakker om? Han bak kassa ja, men ikke mye "røslig" akkurat. Invitert han på håndbak når som helst, egentlig... Forøvrig møtte jeg noen av gutta på verkstedet i fjor sommer, var trivelig, men ikke så vannvittig dyktig (blir som å kaste stein i glasshus dette )
Tsbusa Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Virker som at de fleste negative kritikkene her omhandler alle andre forhandlerne enn GS på Bud (Som var den første "GS".) Selv har jeg også kun brukt de på BUD, da de bare er 1 time unna meg, meget flinke folk som jobber der, hjelper deg mer enn masse med det du lurer på, og gir bra rabatter. (Iallefall meg, har handlet gaanske masse der).
PenguiN- Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 veeel, han som eier den blå coup`en uttafor GS i trondheim, han er det jeg kaller røslig. og svært lite service innstillt.
Mr.Silver Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 GS på Bud er det iallefall ikke noe å utsette på.. aldri hatt noen problem med de. Om jeg trenger delene kjapt så sender de i posten med faktura i stedet for oppkravsdriten. De hjelper på telefonen om jeg holder på å montere/demnontere noe som jeg ikke får til. Kjører forresten dit om jeg skal på service med bilen, i stedet for å dra på bmw i kristiansund. Så GS på bud, kjempe plass. Noen av prisene er kansje litt drøye, men med den servicen som de har så klager jeg ikke.. ikke enda iallefall
pedro Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Er en sammenheng her mellom repro og orginal mhp både pris og kvalitet. Har fått uorginale varer både fra GS og KOED. Spes har jeg fått griller fra KOED som jeg prompte har returnert, den siste til E34 som så helt py ut i blastik fantastik Hadde bedt om sort metallnyrer. Gs har med få unntak vært utrolig treffsikre på leveranser og innhold. Hasteting kommer innen tre dager. Fine priser på brukt. Har bommet en gang på M20B25motor som det bare ble ræl med. Hadde ikke Trond G vært så behjelpelig å løsningsorientert hadde hadde alle sikringer flydd. Feil km stand på litt def. motor feil hjerne feil deler/ belg. brukt belg med sprekk osv osv. Alt rettet seg til slutt. Sluttet å bruke Schmiedmann pga pris, men det var aldri noe galt. Geir Ove på KOED er også flink og slettes ikke noen amatør. Han har også mange år på baken og stor interesse for BMW. Ofte større bruktutvalg å nogenlunde grei på pris. Bruker ofte Mahnin og Autozentrum til ting jeg trenger raskt. Ligger greit i pris på mekaniske deler. P
Kimmen Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Har handlet fra GS Bud og GS trondheim, tidligere JO Bildeler. Har handlet kun som firma kunde da men, har ikke vært noe og sagt på servicen fra de. Har kun snakket med Jan Erik Olsen på GS i trondheim og han er iallefall en meget hyggelig og hjelpsom mann!
diesel_luring Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 har "prøvd" å handle derfra og da fikk jeg feil deler 2 ganger. dette skulle være orginale bmw deler, men de hadde ikke passet om jeg villet velig mye. måtte gå til bavaria og de hadde delene jeg skulle ha, tok med delen fra gs for å sammeligne. På BMW lo de..........
faune Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Jeg er selv en av de som synes service hos GS Bildeler/EmmSport i Trondheim er under enhver kritikk. Men dessverre har jeg ikke funnet noe alternativt godt og billig verksted i Trondheim m/omegn som har god kjennskap til eldre BMW. Det er vel ikke tilfeldigvis noen entusiaster her inne som driver BMW-verksted rundt Trondheim?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå