Dirty Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Brukte GS før. men egentlig sluttet helt. SVINdyre priser, elendig service på TLF, eneste som e bra e rask leveringstid. bruker koed. bra service og deler. men syns de e fælt så træge på å levere deler. venta alt for lenge nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
faune Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Driver J.Hofstad verksted altså? Av det lille jeg har lest her til nå, så virker det som han har stålkontroll på det han uttaler seg om. Isåfall har jeg 2 stk 525'er som søker en kjærlig hånd Hvor kan jeg komme i kontakt med vedkommende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Driver J.Hofstad verksted altså? Av det lille jeg har lest her til nå, så virker det som han har stålkontroll på det han uttaler seg om. Isåfall har jeg 2 stk 525'er som søker en kjærlig hånd Hvor kan jeg komme i kontakt med vedkommende? Send ham en pm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Jeg har ikke handlet så veldig mye fra GS , men en ting stusset jeg litt over når jeg bestillte noen foringer til min E32. Jeg ringte GS på Bud fordi det var det første tlf nr jeg fant, joda han karen på tlf var hyggelig han men den type foring hadde han ikke, han kunne bare skaffe til bil med manuell kasse, nå har det seg slik at jeg vet at denne foringen i tverrstaget er helt lik på både manuell og automat så da skulle jeg bestille to stk, disse var ikke på lager og måtte bestilles, helt i orden for meg å vente et par dager ekstra, men når pakken kom så fikk jeg se at han på GS Bud hadde bestillt delene fra GS Oslo, Pakken skulle altså først fra Oslo til Bud, så tilbake til Oslo Postterminal før den gikk videre til meg i Halden, synes dette virker lite gjennomtenkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Avdeling OS bildeler har glimrende service... har handlet mye der!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Jeg har stort sett bukt GS i OSLO på det jeg skal ha. Der er de hyggelige, servicevennlige og de vet hva de prater om. Senest på Fredag var jeg der å hentet nye felger og bremser til E46'en. Det tok litt ekstra tid, men det var kun fordi de ikke hadde pakket opp postburene enda ( som forøvrig rulla inn døra rett før meg ), hvor mine deler lå. Den hyggelige heremannen som ekspederte meg hjalp meg til og med å bære alt ut i bilen og skaffet papp til å legge mellom felgene inni biln så de ikke fikk skader. Jeg har kun fått feil vare en gang der, det var grill til samme bil, da fikk jeg til facelift og ikke til prefacelift. men små feil skjer i den bransjen hele tiden. JEg jobber selv i buikk og feilutlevering av varer skjer innimellom. sånn er det bare. Jeg kommer til å bruke GS i framtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 De er jo ikke spesiellt dyrere enn andre plasser, de er billigere på noe og litt dyrere på noe annet. Slik er det overalt.. Jeg må få lov til å quote dette.. Det er nok riktig at de kan være billigere på noe og dyrere på noe annet, men når de først er dyrere så er de ekstremt mye dyrere. Jeg har imdilertid desverre bare sett 1 vare som er billigere hos GS enn hos Koed og Schmiedmann (til mine biler selvfølgelig, E39 og E61). Prisdifferansen på halogen facelift lykter er imidlertid horribelt.. Jeg fatter ikke at det kan være så stor differanse: Koed: 4800,- Schmiedmann: 5000,- GS Bildeler: 10200,- Ellers skal GS ha for at de har god service og virkelig pliktoppfyllende og seriøse. Det skal sies at jeg handler like mye av de som jeg gjør hos Koed og Schmiedmann. Hei Da er du nok ikke helt oppdatert 63126902425S Frontlyktesett E-39 m/hvit blink 2001 look u/ Xenon Pris 4.312,50 kr. (3.450,00 kr uten mva) Kampanje fra 26/03/09 til 01/07/09. Fabrikatet på varen er HELLA, som er originalleverandør til BMW Slik jeg ser det så er vel vi billigst der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Brukte GS før. men egentlig sluttet helt. SVINdyre priser, elendig service på TLF,eneste som e bra e rask leveringstid. bruker koed. bra service og deler. men syns de e fælt så træge på å levere deler. venta alt for lenge nå jøss. aldri vært borti dårlig service på gs i det hele tatt. alltid hyggelige å veldig service innstilte mennesker. kjempe fornøyd med de spesielt Sondre, han jobber vel på GS Bud mener jeg. sist jeg ringte å bestilte deler å lurte på noe teknisk så endte jeg opp med å sitte å prate med han i 1 1/2time etter stengetid (over tlf. forøvrig veldig pratsom og kan Bmw for å si det sånn) hehe. full tillit til GS Betaler gjerne noen kroner ekstra for den kundeservicen koed å har bra service. Både Geir ove og fredrik er hyggelige å forholdsvis kjappe, men har desverre fått en del feil deler derfra. men er mennesklig å feile iblant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 De er jo ikke spesiellt dyrere enn andre plasser, de er billigere på noe og litt dyrere på noe annet. Slik er det overalt.. Jeg må få lov til å quote dette.. Det er nok riktig at de kan være billigere på noe og dyrere på noe annet, men når de først er dyrere så er de ekstremt mye dyrere. Jeg har imdilertid desverre bare sett 1 vare som er billigere hos GS enn hos Koed og Schmiedmann (til mine biler selvfølgelig, E39 og E61). Prisdifferansen på halogen facelift lykter er imidlertid horribelt.. Jeg fatter ikke at det kan være så stor differanse: Koed: 4800,- Schmiedmann: 5000,- GS Bildeler: 10200,- Ellers skal GS ha for at de har god service og virkelig pliktoppfyllende og seriøse. Det skal sies at jeg handler like mye av de som jeg gjør hos Koed og Schmiedmann. Hei Da er du nok ikke helt oppdatert 63126902425S Frontlyktesett E-39 m/hvit blink 2001 look u/ Xenon Pris 4.312,50 kr. (3.450,00 kr uten mva) Kampanje fra 26/03/09 til 01/07/09. Fabrikatet på varen er HELLA, som er originalleverandør til BMW Slik jeg ser det så er vel vi billigst der Det er jo en kampanje. Da jeg skrev mitt innlegg gikk jeg utifra ordinærpriser.. Dere ligger (desverre) fortsatt etter de to andre.. Koed selger nå HELLA faceliftlykter for 3.947,50kr og Schimedmann har prisgaranti som gjør at de skal slå konkurrenten uansett pris.. Ergo blir delen billigere hos Schmiedmann enn hos Koed.. En oppdatert liste ser derfor slik ut.. Koed: 3947,50kr Schmiedmann: 5000kr* GS Bildeler: 4312,50kr * Prisgaranti. Dvs at de gir de samme del til lavere pris enn den rimeligste konkurrenten så frem delen er lik og at det ikke dreier seg om tilbudsvarer. Ergo billigere enn Koed, som har 3947,50kr som fast pris og ikke tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Da jeg skulle ha ACS Power Box var GS Bud og Sirevåg veldig behjelpelige med å bekrefte riktig del og rask levering - jeg sa jeg kunne hente det i Sirevåg, og to dager senere hadde jeg den i hånda. Gode greier. Men jeg har vært litt arg på prisingen av enktelte deler, og jeg kunne tenkt meg mer hjelp på fra GS sin side til å lete opp deler til E90`en min - deler som jeg vet eksisterer, men får blank svar at de ikke gjør... irriterende, men da handler jeg delene "som ikke eksisterer" hos Schmiedmann eller Koed... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Jeg syns ikke vi skal rakke ned på GS.. Vi er heldige som har en så bra butikk å kjøpe bmw deler fra her i Norge, da feks trondrud bil her i Hønefoss er mildt sagt ubrukelige.. Bestilte felger kl 14 på onsdag sist uke over tlf, og med postoppkrav (!!), fikk felga kl 10 på fredag.. Glimrende service!! Bruker LETT gs igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 jeg har handla mye hos GS, og er kjempefornøyd! ja, de er til tider litt dyrere enn andre, men dette tjener de inn på kunnskapen og serviceinstillingen. jeg bestillte sist en e30-dør fra de og sa at det var litt hast. dette var i 11-tiden på tirsdag. i 12-tiden onsdag kom den jammen levert på døra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå