Stene89 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Nå som det hærjer som værst med snø på østlandet, så passer det seg vel inn med en tråd om akkurat dette. Noen som har vært en tur å hilst på grøftetrollet? Jeg har ihvertfall, med Peppes Pizzabil vel og merke. ikke bare en med opptil flere ganger på en dag. Har du en historie å komme med, sleng den inn. evt noen bilder fra åstedet?
Spiritus Sancti Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Nå som det hærjer som værst med snø på østlandet, så passer det seg vel inn med en tråd om akkurat dette.Noen som har vært en tur å hilst på grøftetrollet? Jeg har ihvertfall, med Peppes Pizzabil vel og merke. ikke bare en med opptil flere ganger på en dag. Har du en historie å komme med, sleng den inn. evt noen bilder fra åstedet? Lær deg å kjøre du.. (nei, jeg mener ikke å starte en diskusjon nå.. Men hvis man kjører ut flere ganger på en dag kan man faen ikke kjøre bil..)
Andycam Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 <--- Jeg har vært i grøfta to ganger på en og samme dag! Men jeg kan jo ikke kjøre bil!
Bmwfanatic Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 satte meg fast med minibussen i går, halvmeter snø og skulle rygge ut en vei jeg ikke kom opp.. Gikk skeis det
morteym Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Hvis man ikke kan kjøre bil, så havner man jo ikke i grøfta heller
Thomassino88 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 var ute og sladda på bondeveier med masse bra svinger og komboer møte på en hest var hesten eller grøfta.. jeg tok grøfta
anders87 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Har vært av veien ordentlig en gang, og da ble det seende sånn ut; Kom litt for fort til en krapp sving, var isglatt på stedet (fant jeg ut) og fikk kontra og endte nedi ei 20meter skrå grøft.. Var noen trær som redda meg fra og havne nedi Glomma Kunne fort blitt ltt kjølig på vinteren..
mAZE Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Hvis man ikke kan kjøre bil, så havner man jo ikke i grøfta heller Hehe.. Kommer seg vel ikke av flekken da nei.
316 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Noen som klarte å rævkjøre en anna bil i storgata her i natt.
A.Teserud Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 jeg satt på en tur rett før jul her. møtte bil i innersving og da bar det rett ut på jordet. heldigvis hadde alle på belte. men jeg satt fast en 20 min tid,. ikke akkurat kjempe festlig det heller
ErikS Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Jeg fikk dette bildet sendt på MMS av en bekjent i januar i år:
wicky124 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 satte meg fast med minibussen i går, halvmeter snø og skulle rygge ut en vei jeg ikke kom opp.. Gikk skeis det samma skjedde med meg med bimmern...brukte en time på å komme meg løs..ødela ett stag i forstillinga og tåkelyset..nedtur as...
B3KK15 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Nærmeste jeg har vært var vel når jeg lekte litt DK på langstrekka og snurre i plogkanten
S.Arnesen Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 ikke vært av gett, men har pådratt meg mange ulyder i forstillingen iløpet av sommeren. Spesielt etter bmwccn treffet på gardermoen litt dårlig måka her og der gett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå