Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som det hærjer som værst med snø på østlandet, så passer det seg vel inn med en tråd om akkurat dette.

Noen som har vært en tur å hilst på grøftetrollet? Jeg har ihvertfall, med Peppes Pizzabil vel og merke. ikke bare en med opptil flere ganger på en dag.

Har du en historie å komme med, sleng den inn. evt noen bilder fra åstedet? :)

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Nå som det hærjer som værst med snø på østlandet, så passer det seg vel inn med en tråd om akkurat dette.

Noen som har vært en tur å hilst på grøftetrollet? Jeg har ihvertfall, med Peppes Pizzabil vel og merke. ikke bare en med opptil flere ganger på en dag.

Har du en historie å komme med, sleng den inn. evt noen bilder fra åstedet? :)

Lær deg å kjøre du..

(nei, jeg mener ikke å starte en diskusjon nå.. Men hvis man kjører ut flere ganger på en dag kan man faen ikke kjøre bil..)

Skrevet

Har vært av veien ordentlig en gang, og da ble det seende sånn ut;

pvksp1omeuvhjvkvpahg.jpg

klcruqx1mks9maiqbhox.jpg

Kom litt for fort til en krapp sving, var isglatt på stedet (fant jeg ut) og fikk kontra og endte nedi ei 20meter skrå grøft.. Var noen trær som redda meg fra og havne nedi Glomma :shock:

Kunne fort blitt ltt kjølig på vinteren..

Skrevet
Hvis man ikke kan kjøre bil, så havner man jo ikke i grøfta heller

Hehe..

Kommer seg vel ikke av flekken da nei. :lol:

Skrevet

6eglqe4efnxmdh3ayi52.jpg

jeg satt på en tur rett før jul her. møtte bil i innersving og da bar det rett ut på jordet. heldigvis hadde alle på belte. men jeg satt fast en 20 min tid,. ikke akkurat kjempe festlig det heller :shock:

Skrevet
satte meg fast med minibussen i går, halvmeter snø og skulle rygge ut en vei jeg ikke kom opp.. Gikk skeis det :(

samma skjedde med meg med bimmern...brukte en time på å komme meg løs..ødela ett stag i forstillinga og tåkelyset..nedtur as...

Skrevet

ikke vært av gett, men har pådratt meg mange ulyder i forstillingen iløpet av sommeren. Spesielt etter bmwccn treffet på gardermoen :( litt dårlig måka her og der gett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...