Ballder Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Her finner dere sendetider til rally Norway. http://www.bilforumet.no/rally/219592-t ... orway.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Bra TV2 ikke har fått rettighetene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Skikkelig gøy å være på Bjerke i går og se Petter faktisk har muligheter til å hevde seg med gammel bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Hadde ikke gjort noe om de viste litt mer på TV.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 helt enig, kunne godt hatt 1 times program. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Måtte flire da jeg så innslaget fra Bjerke i går. Det virket som de fleste førerne var veldig opptatt av hvor kult det var å hoppe med bilen. Alle måtte fortelle hvor vondt de fikk i landingen... Moro hvis Petter får til noe med den gamle Xsaraen. En god start fikk han i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Var meget gromt å se bilene hoppe 20-30 m. Men snø scooter rundt i lufta, var noe av det som omponerte meg mest. Skal liksom ikke være mulig det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Kan ikke noe for det, men kommentatoren på Eurosport var i alle fall en gedigen skuffelse ikveld.. Takke meg til Atle Guldbrandsen, selv om jeg ikke alltid er så veldig imponert over ham heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Kan ikke noe for det, men kommentatoren på Eurosport var i alle fall en gedigen skuffelse ikveld.. Takke meg til Atle Guldbrandsen, selv om jeg ikke alltid er så veldig imponert over ham heller.. Jeg liker Atle Guldbranden som kommentator, men du ser helt klart at han har fått beskjed fra sin arbeidsgiver å være mer A-B-C enn han var før. Noe som gjør det mer intressant for de som ikke kan en dritt, og mindre intressant for de som er inni i gamet. Men NRK er ute etter seertall. Tragisk at det ikke ble noe rallydekning i år ja. Se bare på ski VM.... Tror det er ytterst få som forstår omfanget av Rally Norway, og bare ser på det som overfladisk piss. Største utfordringen for Rally er å lage det mer folkevennelig, både økonomisk og underholdningsmessig (å få se bilene lenge). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Kan laste opp noen småbilder jeg tok fra søndag. "I sink nothing"-mannen, og verden beste rallysjåfør noensinne: Sebastian Loeb! Loeb med tommel opp til kamera mitt ...eller bare tar av seg hjelmen.. Micko Hirvonen kommer imål til raskeste tid. 16:07min på 30.03km der veien er knapt en billengde brei. Do the math.. Loeb over 5 sek etter. Latvala, med sine sedvanlige gule briller. Henning på plass. "It wåss a hell åff a stage!" Over 10 sek bak Hirvonen. Men kutta vekk de 10 sekundene på andre gjennomkjøring etter kollosal satsing (iflg folk innpå skauen)! Så kommer Petter, men dessverre nesten 40sek bak Hirvonen. På andre gjennomkjøring slår han derimot knock out på bror sin, og tar han med ett sekund (på tross av omstendigheter nevnt over!). Ingen som tviler på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Ogier har påtatt seg snørydding.. Og Novikov tok på seg skrapinga.. Mens andre hadde problemer med kjølingen.. Østberg.. Så Grøndal. Mange kvinnelige funksjonærer som pekte og gestikulerte fælt da de så at han hadde kvinnelig kartleser (M.Andersson). Virka ikke som dem hadde sett det før.. Bieltvedt hadde gått på en smell han også.. Samme med Kongsrud: Og Kjær.. Er nok liten tvil om at nordmennene 'sto i ramma' for å bevise! Loeb spretter seierdrikken utenfor Vikingskipet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 Nice bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Fine bilder! Tragisk at de ikke får mer sendetid på TV!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Nice bilder. +1 Selv likte jeg dette: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Fine bilder!Tragisk at de ikke får mer sendetid på TV!! Ja, det er tragisk. Jævla fjompene i TV som bare er opptatt av ski VM og alskens tull. Synd så få forstår seg på Bilsport. De hadde lengre dekning av oppsummeringa på Barcelona kampen enn de hadde på Rally Norway... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå