Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på en ting som man bare kan få svar på her av dere kara.

Hva syntes dere EGENTLIG om jenter som har fin bil? Hvis dere feks ser ei ute i morgen rushet.. Hva er det første dere tenker da?

Feks.

"den er sikkert ikke orginal"

"den er garantert typen sin"

"harry, enkelt og greit"

"kult, enkelt og greit"

Jeg vet hva jeg selv tenker når jeg ser jenter i en relativt unormal jente-bil, selv om jeg har det selv..

Kunne vært litt gøy å vite hva som faktisk svirrer rundt i alle hodene her :)

• Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Om det er en søt jente i en rød, åpen og liten sportsbil er det trafikkfarlig! Og nei, jeg greier ikke å tenke da ... :oops:

Skrevet

Kommer an på både bilen og damen!

Hvis kjøringen står i stil til en evt. sprek bil så tror jeg det kan være hennes og synes det er kult.

Hvis det sitter en skremt liten jente bak rattet og ikke vet helt hva hun gjør på er det fort gjort å tenke at det er typen sin bil.

Så en ung jente i en Sierra Coshworth for et par dager siden, og det så ut som om det kunne være hennes bil, men med hennes oppsyn og den bilen så det bare harry ut.

Skrevet

På de jeg vet at det er typen sin eller foreldrene sine kan det hende jeg mumler dette. Ellers er det bare kult, ser bort ifra overkill japsebil samt fransk.

Men igrunn tenker jeg ikke så mye over saken, om ikke bilen skiller seg meget ut da.

Skrevet

Jeg tenker at der er det kanskje ei som er litt qul og ikke bare tenker på hvordan hu skal lure penga ut av lommeboka mi uten og gi noe tilbake. :evil:

Skrevet
Antar at det er gubben sin..

Når jenter selv skal kjøpe bil blir det ofte toyota og andre uengasjerende biler..

Billen min samboer kjører til daglig var det jeg som fant og ville ha, mens hun var skeptisk (synes den var for kjedelig), men hun har elsket den siden hun kjørte den første gang! Skal sies at hun har endret syn på biler etter noen år med meg!

Fant bil for min begge mine foreldre og. E39 523i manuell for min mor fordi hun helst ville ha BMW og manuell.

Min far vurderte Audi A4, men jeg fikk han over på bedre tanker, og det er han glad for i dag!

Skrevet

Får lett litt pappa betaler-vibber hvis det er en strøken dame i en dyr og/eller påkosta bil.

Men liker ikke å dømme folk på forhånd. Er mange jenter med bil som hobby også :wink:

Skrevet

Ser jeg ei jente (i min alder dvs ca 20 år) i en pen bil, tenker jeg i hovedsak tre forskjellige ting, situasjonsbetinget:

1. Bilen ser skikkelig guttete ut (kanskje harrystyling, klister, av og til ser bare biler ut som om kun gutter kan eie dem) = "Dama er ute i typens bil..."

2. Bilen er ny, strøken og dyr = "Daddys girl!!"

3. Bilen ser ut som den kan være eid av jenta, og ser ut som noe en kan få råd til om en virkelig ønsker det = "Grisekult! Snakker vi lunch?" :D

Legger til sist til at i de fleste tilfeller er det jo sistnevnte som forekommer hyppigst, OM bilen er pen :)

Skrevet
Hva syntes dere EGENTLIG om jenter som har fin bil? Hvis dere feks ser ei ute i morgen rushet.. Hva er det første dere tenker da?

"kult, enkelt og greit"

..for så å vinke, tute og skrike alt jeg makter i håp om å få oppmerksomhet og deretter kapre hennes hjerte slik at jeg kan låne bilen hennes :lol:

Skrevet

Når jeg ser slike strøkne damer i dyre fine biler som kjører alene, så tenker jeg at hun har valgt sin mann med omhu, nemlig en med feit lommebok som et basiskriterie - fordi hun er materialistisk og opptatt av status. I tillegg er hun selvsentrert, overfladisk og er kun venner med de som hun har bruk for.

He he.

Skrevet

"kult, enkelt og greit"

..for så å vinke, tute og skrike alt jeg makter i håp om å få oppmerksomhet og deretter kapre hennes hjerte slik at jeg kan låne bilen hennes :lol:

:lol: Har den metoden funket for deg før? Den var jo ganske så orginal da :lol:

Skrevet

Kommer vel litt an på type dame, bondetuppe eller bydame.

Bilen spiller jo også inn, luksusbil, suv sportsbil (kan også deles inn i to grupper motorsvak og motorsterk f.eks BMW Z3 1.8 vs Porsche 911 turbo) osv. :wink:

Skrevet
Når jeg ser slike strøkne damer i dyre fine biler som kjører alene, så tenker jeg at hun har valgt sin mann med omhu, nemlig en med feit lommebok som et basiskriterie - fordi hun er materialistisk og opptatt av status. I tillegg er hun selvsentrert, overfladisk og er kun venner med de som hun har bruk for.

He he.

Jepp..Megastor +1!! Er faktisk så heldig at eg kjenner noe slike selv! :stupid::stupid::stupid:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...