MonicaM3 Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Skrevet Februar 15, 2009 Monica; snakker vi lunch? hehe.. Skal til Dal en tur så da svinger jeg innom deg etter det
Fredrik Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Turn on med jenter som skrur! Huff nei, turn OFF for meg ihvertfall.. Jenter skal være jentete. Gjør meg ingenting om de kjører en Micra, det er jo tross alt ganske jentete, men syns det er moro med jenter i f.eks. Range Rover Sport eller X5 også... forskjellen da er at da vet man 99.9% sikkert at de har mann, men det er jo lov å se på... Hehehe... jeg har heller ikke den store sansen for jenter som skrur på biler... iallefall ikke i forhold til å få "Turn On"... Kvinnehender som er kraftige/store og i tillegg kanskje er skitne pga. skruing på biler er ikke min greie... da er det bedre at min bedre halvdel trives med å kjøre bilene vi har hatt og har. Porschene var klare favoritter (spesielt 928´en), men Miata´en (Mazda MX-5) likte hun ikke... den var for pinglete. Landroverne ville hun ikke sitte i fordi de luktet gearolje og vår tidligere originale E36 323i var for kjedelig... noe hun av en eller annen grunn ikke mener om vår nåværende E46 318d Touring (forstå det den som kan). Vår tidligere E30 320i var imidlertid en favoritt og det var også div. Peugeot 205´ere som vi også har hatt. Hun begynner imidlertid nå å bli lei av vår E46 318d Touring og hinter stadig om at en ny E91 snart burde stå foran huset. Hun er mest klar for en E61, men den modellen er for stor, tung og dyr for min del. Akk ja... hva skulle vi gjort uten slike luksusproblemer ?...
Astri Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 dette var en snodig tråd... Ser det er mange av dere gutter som ikkje liker meg iallefall. *Eg har min egen BMW *Ingen mannfolk har noen gang betalt for bilen min!!! *Eg skrur sjøl *Eg gidder ikkje style den opp med mest mulig plast og drit. *Eg ska aldri eiga ein liten japse konebil!!! *Eg elsker å prate bil *Eg har ein liten fantasi om å kjøpe meg et flak av en amerikaner... *Eg vil kjøpe ein gammale gård med en nedlagt låve og fylle den opp med biler eg kan kose meg med. *Eg jobber med bil (Mekonomen) *Eg kan bli møkkete på nevene, men det finnes noe fint som kalles såpe... Så kom igjen gutter, bare døm meg før dere blir kjent med meg... Deres tap...
Fredrik Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Hehehe... folk er forskjellige (og bra er det) og jeg dømmer ingen før jeg vet hva jeg snakker om. Selvom du evt. har store hender og de er møkkete fordi du skrur bil kan du selvfølgelig allikevel være verdens deiligste dame...
Der Barockengel Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 dette var en snodig tråd... Ser det er mange av dere gutter som ikkje liker meg iallefall. Etter å ha lest listen med fakta om Astri, synes jeg heller det er vanskelig å ikke like Astri. Noen få høydepunkter: *Ingen mannfolk har noen gang betalt for bilen min!!! Her får du seriøst med plusspoeng hos meg. *Eg skrur sjøl Ser ikke noe problem her. *Eg har ein liten fantasi om å kjøpe meg et flak av en amerikaner... Joda - i alle fall hvis man har plass til å ha et flak stående - noe som bringer oss videre til neste punkt: *Eg vil kjøpe ein gammale gård med en nedlagt låve og fylle den opp med biler eg kan kose meg med. Høres ut som om vi får gjøre som mafiaen: Dele landet mellom oss, slik at vi ikke driver opp prisene ved å by på de samme gårdene.
viplash Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Rart det der; Turn off for gutter når jenter skrur osv men gud for en turn off det er når gutter ikke har peiling på bil! Gutter som skrur på bil er turn on for min del Det værste jeg har vært på var når en sa "ok.. vet ikke åssen bil det er jeg" etter å ha spurt åssen bil jeg kjørte jeg syntes det er kult og at det veldig turn on med jenter som fikser litt bil selv. Det er få ting for min del som er mer turn on en ei virkelig pen jente, fin fin bil, helst en BMW , og som kan skru litt selv. Om det så bare er olje skift, bytte hjul og slike ting. Ei slik jente hadde jeg gjerne gjort en del for og fått fatt i gitt
wicky124 Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 bimmers medlemmer er rare...blir tent av jenter som skrur?vel..en jente skal være jente..om hun ikke kan skru så er nok det helt greit:)
Luftwaffel Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Jeg sier det bare, übermannfolk som mener damer ikke skal skru, og helst sitte i veikanten for å bli reddet av deg, eat you heart out: http://pedalpumpinggirls.com/
knut_olestad Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 dette var en snodig tråd... Ser det er mange av dere gutter som ikkje liker meg iallefall. *Eg har min egen BMW *Ingen mannfolk har noen gang betalt for bilen min!!! *Eg skrur sjøl *Eg gidder ikkje style den opp med mest mulig plast og drit. *Eg ska aldri eiga ein liten japse konebil!!! *Eg elsker å prate bil *Eg har ein liten fantasi om å kjøpe meg et flak av en amerikaner... *Eg vil kjøpe ein gammale gård med en nedlagt låve og fylle den opp med biler eg kan kose meg med. *Eg jobber med bil (Mekonomen) *Eg kan bli møkkete på nevene, men det finnes noe fint som kalles såpe... Så kom igjen gutter, bare døm meg før dere blir kjent med meg... Deres tap... Du har da endel fans her inne Jeg sier det bare, übermannfolk som mener damer ikke skal skru, og helst sitte i veikanten for å bli reddet av deg, eat you heart out:http://pedalpumpinggirls.com/ Det der var sære greier
oddis Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Turn off for gutter når jenter skrur osv men gud for en turn off det er når gutter ikke har peiling på bil! Haha, si det til alle fotballguttene du... At gutter har blitt femi er så jævlig sant. Bånd rundt hodet ol... Glad jeg er breiskuldra når vi kommer til den debatten.
Hansh Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Fasinernde så splittet folk er på akkurat dette med jenter å skruing! En bekjent jente av meg er bilmekanikker, men ser ut som en sped liten jente-jente som også har sko som sin store hobby! Kan ikke akkurat si det er kjipt at hun hawr den jobben hun har. En av mine beste venninner har forresten og tatt lastebillappen og kjører for Bring, og hun ser heller ikke mye ut som en lastebilsjåfør for å si det slik! Tror mange har fått seg et sjokk/glis av å møte på henne! Har også en annen venninne som jobber som lastebilsjåfør, men hun igjen er mer guttejente, har kjørt ganske harry rånebiler og ser ikke så liten og uskyldig ut! Og i følge min samboer selv så er det en del menn som ser litt overrasket ut når hun kommer i BMW'en hun kjører, særlig hvis hun kjører litt friskt! Skru gjør hun dog ikke, nærmeste vi kommer det er at hun har lovet å vaske bilen selv neste gang!
viplash Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 bimmers medlemmer er rare...blir tent av jenter som skrur?vel..en jente skal være jente..om hun ikke kan skru så er nok det helt greit:) Selv om ei jente kan skru litt, så betyr ikke det at hun ikke kan være en typisk jente for det;)
nimitz Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Jeg synes det er helt riktig av jenter og både kjøre og eie skikkelige biler. Treffer jeg en jente i en fin bil så synes jeg det er stas hvist jenta attpåtil eier den selv. Men det er vel en kjensgjerning at menn er mere inntresert i biler enn damer. Sånn er det bare, men heldigvis så finnes det unntak.
MonicaM3 Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Rart det der; Turn off for gutter når jenter skrur osv men gud for en turn off det er når gutter ikke har peiling på bil! Gutter som skrur på bil er turn on for min del Det værste jeg har vært på var når en sa "ok.. vet ikke åssen bil det er jeg" etter å ha spurt åssen bil jeg kjørte jeg syntes det er kult og at det veldig turn on med jenter som fikser litt bil selv. Det er få ting for min del som er mer turn on en ei virkelig pen jente, fin fin bil, helst en BMW , og som kan skru litt selv. Om det så bare er olje skift, bytte hjul og slike ting. Ei slik jente hadde jeg gjerne gjort en del for og fått fatt i gitt Da er vel utfordringen å finne ei som er virkelig pen.. Mange av jentene som driver med bil kan man vel egentlig se på dem at dem driver med det. Mange, ikke alle
viplash Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Rart det der; Turn off for gutter når jenter skrur osv men gud for en turn off det er når gutter ikke har peiling på bil! Gutter som skrur på bil er turn on for min del Det værste jeg har vært på var når en sa "ok.. vet ikke åssen bil det er jeg" etter å ha spurt åssen bil jeg kjørte jeg syntes det er kult og at det veldig turn on med jenter som fikser litt bil selv. Det er få ting for min del som er mer turn on en ei virkelig pen jente, fin fin bil, helst en BMW , og som kan skru litt selv. Om det så bare er olje skift, bytte hjul og slike ting. Ei slik jente hadde jeg gjerne gjort en del for og fått fatt i gitt Da er vel utfordringen å finne ei som er virkelig pen.. Mange av jentene som driver med bil kan man vel egentlig se på dem at dem driver med det. Mange, ikke alle Nå skal vel ikke jeg buse ut med alle tankene jeg sitter med nå med pen jente og bil, for jeg vet om minst en. Men hvor oppnåelig hun er, det er jo noe helt annet hehe.. Men skulle nok ha funnet meg ei slik ei ja Da hadde jeg hatt det bra tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå