Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ser lite grunn til å ikke legge ut nick / internett side.

Har en stor mistanke om hvem det kan dreie seg om, men tar jeg feil, så er ikke det noe særlig. Så jeg legger ikke ut mine mistanker.

Men, har selv hatt dårlige erfaringer med, leveringstid som er for lang og dårlig passform på tårnavstiver. Klausen tuning. Skulle ha ett sett med tåkelykter for ens tund siden, hehe, samme bildet på Ebay som på klausen sins ide, så antok at det var lik vare. Sparte over 500 kroner på å handle fra Ebay selv. hoho : ) Vet ikke om varen er helt lik som den han selger, men samme bildet for varen var det ihvertfall.

Skrevet

Jepp det er dyrt, ett eksempel er de frontlyktene han selger til E39 ser han tar ca 1000,- mer for de enn hvis man kjøper de på Ebay, har selv kjøpt Xenon Facelift lykter av samme type som jeg solgte til en kamerat, lyktene var greie de, men etter noen uker begynnte glassene å bli dårlige i de, selvfølgelig ga jeg pengene tilbake og lyktene ja de havnet i bosset der de hører hjemme.

Det mest vellykede kjøpet jeg har gjort på Ebay må være den ferdig lakkerte M5 koffert lokk lippen jeg kjøpte, kom på 600,- totalt fra taiwan.

Skrevet

Har en stor mistanke om hvem det kan dreie seg om, men tar jeg feil, så er ikke det noe særlig. Så jeg legger ikke ut mine mistanker.

Men, har selv hatt dårlige erfaringer med, leveringstid som er for lang og dårlig passform på tårnavstiver. Klausen tuning. Skulle ha ett sett med tåkelykter for ens tund siden, hehe, samme bildet på Ebay som på klausen sins ide, så antok at det var lik vare. Sparte over 500 kroner på å handle fra Ebay selv. hoho : ) Vet ikke om varen er helt lik som den han selger, men samme bildet for varen var det ihvertfall.

Se der ja, der kom butikken frem i lyset.

Skrevet

Se der ja, der kom butikken frem i lyset.

Kanskje like greit, så slapp de butikkene som annonserer her på siden å bli mistenkeliggjort.

Skrevet

Nå er det vel viktig å påpeke at dette er ett enkelt tilfelle, og at de fleste nettbutikker har en flekk på buksa ville jeg tro...

Skrevet

Selvfølgelig. Ingen butikker er feilfrie. Ytret mine egne erfaringer, er dermed ikke bestemt at det er veldig mange tilfeller. Antall personer selger har solgt til er jo vesentlig. Har en butikk 1000 kjøpere og f.eks 10 er misfornøyde (nå driver jeg ingen butikk og har ikke peiling) så er sikkert ikke det så dårlig. Jeg hadde ihvertfall ikke hatt betenkeligheter med å handle fra den oppfunnede butikken.

Drifter av Klausen Tuning må gjerne få delta i tråden! Noe av poeget er vell at det skal bli en ordning på de negative tilbakemeldingene. Om trådstarter sikter til butikken jeg nevner, så er jo bare dette en glimrende situasjon til butikk driver, å ordne opp i dette rotet.

Skrevet
Nå er det vel viktig å påpeke at dette er ett enkelt tilfelle, og at de fleste nettbutikker har en flekk på buksa ville jeg tro...

Nå vet ikke jeg helt men etter å ha lest gjennom de trådene angående deler fra denne selgeren så må jeg si meg litt skeptisk, leser mye ting som: "hvor er delene?" "har du fått min pm/mail?" osv....

Men for all del, kjøp i vei, nå skal ikke jeg henge ut selger på noen som helst måte her da jeg ikke har egne erfaringer, er sikkert personer med gode å dårlige erfaringer fra denne selgeren.

Men må si jeg begynner å bli litt skeptisk til enkelte selgere, tenker da spesielt på Norvatio, BS Bildeler osv..

Skal jeg handle noe er det GS, schmiedmann og Koed, når det gjelder deler i Norge, når det gjelder utlandet bruker jeg Ebay (Selgere med minimum 99,8 prosent og minimum 1000 salg), Larkspeed, Turner Motorsport og Modbargains + noen flere.

Skrevet

Dragonlove innlegg støttes Jeg tror alikevel at børsing er kommet for å bli på dette forumet å kjøper må bare bruke hodet å gjøre så god research som mulig Ofte kan det være store penger å spare andre ganger mye å tape Var ute etter en ACbrakett her i november og ett par svarte Skal ha 1000 osv Ringte GOL på Koed og får nå en tilsendt for 2/300Kr Mange som svarer her på forumet også når de IKKE skal ha en ting eller kommenterer i hytt og pine med "jeg syns". Mange kommentarer til bud osv som jeg glatt kunne blitt spart for uten at jeg selv ikke kommenterer andres annonser eller at jeg ønsker at dette forbys Manger er ut etter å få sparket igang telleren her med uanmindelig mye tøv og smilyer som bare tar plass Noen orginaler rakker også ned på folk å kommer med lite konstruktive meldinger

Jeg ser også fram til en medlemsavgift her på forumet som kan gå til drift og som kunne fungere som register Er mye på Autopower.se men problemet her er ofte at man ikke får svar fra søta bror når de oppdager svaret er fra en fra andre siden av kjølen Jeg er for et BAD GAY register

Problemet er å huske å gå inn der før man kjøper noe Fikk skikkelig pes fra en flittig skribent her på forumet da jeg bød på en cab Budet mitt som jeg skrev jeg kunne strekke var fem tusen under det bilen faktisk gikk for Er jeg da idiot? eller bare nøktern? Ønsker at folk ville tenke seg litt om før de poster!

Pedro

Trenger fortsatt travers til M3 3,2 :wink:

Skrevet

Da er det på sin plass å fortelle at selger har tatt kontakt med meg.

Han refunderer hele beløpet, og jeg anser saken som løst.

Jeg reagerer på at det har tatt så lang tid å løse, men er likevel strålende fornøyd med at det løste seg på denne måten, siden jeg i mellomtiden har kjøpt lykter som fungerer.

Bra jobba, selv om det tok litt tid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...