Haug530D Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 Hmm, mulig å komme oppå hvis man legger en plank oppå den? Burde gå det, men da vil vel hele tyngden av bilen ligge an på den ene tverrgående holderen som du legger an planken på...? Jeg vil tro at hvis du tar du en meter/halvannen 2"x8" og understøtter denne på midten burde det gå fint. Hmm, ja det må vel være noen muligheter her ja, de er jo uansett så billige så de kan vel alltids være kjekke å ha. At de sklir vekk er ikke noe problem, har noen 50x50x10 heller på parkeringsplassen, er ikke noe problem å låse de fast på en eller annen måte, ellers kan jeg jo bare legge noe 2"6 inntil grunnmuren og bort til disse rampene, sklir ikke da, hvis ikke uset flytter seg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Har ingen problem med å rygge opp med min E46 touring M-tech som er senka 30/25. Men, de har en tendens til å skli unna så greit å være to når man skal opp. Tror ikke jeg kommer opp med fronten, men det har jeg heldigvis ikke hatt behov for å teste ut. Holdbarheten mtp. vekt er ikke noe å være redd for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Har disse jeg. Funker fint til 7ern. Legger en halvmeters 2x4 opp på den første tverren nederst på de når jeg skal opp med fronten først, så går det ganske greit. Rygge opp går bedre, både på grunn av mer klaring og fordi hjulene klatrer selv. På garasjegulv har jeg lagt gummimatter under bukkene før jeg kjører oppå de, hvis ikke sklir de bare unna, spesielt med fremhjulene. Med LRen som trekker på alle fire går det fint samme hvilken retning. Har ihvertfall ikke hatt noen tegn til at de har gitt etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Syns disse tar altfor stor plass under bilen. Så godt som umulig om man har litt senket bil, som det har vært nevnt. På smale E30er er det helt forjævlig dårlig plass. Bruker heller en skikkelig jekk og jekker opp framme eller bak, og setter under to kompakte støttebukker. Så setter jeg jekken som ekstra sikring lenger bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Har slike jeg og, og har kjørt to forskjellige E39 med orginal høyde oppå uten problem. Eneste er som tidligere nevnt at på noen underlag så er de veldig glade i å skli bortover foran hjulene i stedet for at du kommer oppå hvis det er fronten du prøver med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Det å knytte litt tau/bånd til rampene slik at du kjører på den når du skal kjøre opp på de fikser nok biffen når det gjelder dårlig grep. Er ganske fornøyd med rampene og det samme kan jeg si om motorkranen deres, men der slutter de gode erfaringene mine med biltemavarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 Testet bukkene i dag, de funket fint bak og da er bilen senket også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå