Bmw101 Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Noen bilder av nybilen. Gratulerer med ny bil. URålekkert karosseri på bilen. Fått meg min første bil nylig, god følelse det:) Er det M5 'replica' felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Noen bilder av nybilen. Gratulerer med ny bil. URålekkert karosseri på bilen. Fått meg min første bil nylig, god følelse det:) Er det M5 'replica' felger? Takk takk Det er M5 replica felger ja. Grattis med ny bil! Hvordan bil har du kjøpt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw101 Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Første bil i mitt eie, 520 97 modell. Kjøpte den forrige fredag. Har vært på utikk etter de felgene der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Lekker bil, 6 serien står ut designmessig også idag, imponerende! Har dessverre aldri hatt gleden av å kjørt en selv, men går noen rundt av denne, og 22" er ikke uvanlig å se på disse. Håper kona er fornøyd, det bør hun være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Lekker bil, 6 serien står ut designmessig også idag, imponerende!Har dessverre aldri hatt gleden av å kjørt en selv, men går noen rundt av denne, og 22" er ikke uvanlig å se på disse. Håper kona er fornøyd, det bør hun være! 22" på en 6-serie...?? Tøft Joda, kona er fornøyd hun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 Noen nye bilder tatt av bilen vår. Bildene er tatt av Marius Aasheim. Sjekk ut www.mariusaasheim.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 Må vel legge ut noen bilder av den nye konebilen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Du fikk ikke plass til noen større felger da? Rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 råe biler da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 Du fikk ikke plass til noen større felger da? Rå bil Nei, dette er vinterfelgene vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 råe biler da! Jo, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Denne A8en faller nok i smak hos Wicky ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Da hadde han sikkert kommentert den for 5 år siden da tråden var aktiv sist Clevion og M|Fjeld reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå