Gå til innhold

Ble presset av veien!


 Share

Anbefalte innlegg

Her om dagen møtte jeg en Nissan X-Trail på en trang vei, med høye brøytekanter. Det var plass til 2 biler der, men føreren av Nissanen var vel redd for brøytekanten og holdt seg midt i veien! det førte til at jeg måtte vike til siden, og hjulene hektet på asfaltkanten og jeg ble dratt ned i grøfta! satte på nødblinken med en gang, og kunne fortsatt se Nissanen i speilet, men den stoppet jo selvfølgelig ikke.... så måtte vente en godt stund på en kompis for å bli dratt opp... :roll:

Men alt gikk bra! ingen skade skjedd! :) gikk bare i 50-60km/t.

nxwzgkktdqylwcaz0wyz.jpg

p595s6tzgwods4sdnw5r.jpg

1ami8auatz20jfhjasda.jpg

5g9cm8z2m6kawmmf6fpl.jpg

y1ng0occn01ycf0ii1ha.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet akkurat hvordan det der er, møtte selv en kvinnelig postdame i en Renault Kango 4x4 på smal grusvei vinterstid. Lå midt i veien og viket ikke en tomme. Endte med meg som med deg. Dette var på dagtid men ikke f... om hun stoppet. Posten skal vel frem.... Heldigvis var det en gård like ved og han kom og dro oss på veien igjen på kort tid. Fikk forøvrig rivd av plastbeskyttelsen inni skjermen vi da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde en bestefar som mente at alle de ANDRE lå midt på veien hele tiden.sannheten var nok en annen. tar no sånne tråder med en klype salt. :wink:

hmm, det kan godt hende det med bestefaren din, men jeg hadde ikke havna igrøfta dersom jeg kjørte midt i veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, du tok innersvingen på han der Chris, men ja over til saken, føler meg ikke trygg når jeg treffer slike biler, tar ikke hensyn til noen ting. De skulle betalt dobbel veiavgift, MINST. Ta skiltnr. og anmeld neste gang, så skal du se til at de lærer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...