oakland Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Heisann, Jeg lurte på hvordan jeg får av airbagen på rattet.? Jeg skulle bytte ut instrumentpanelet i bilen, men da oppdaget jeg at rattet sto i vegen og de var da jeg oppdaget at får å få av rattet måtte jeg skru løs Airbagen. Noen som vet hvordan man får av denne? Blit svært taknemelig for svar. bilen min er en e34 520i 1993mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 1. Koble ifra batteriet. 2. Vær sikker på at du har koblet ifra batteriet. 3. Vent 10-15min 4. Skru løs skruene bak rattet. De holder fronten av rattet på plass. 5. Koble ifra airbag. 6. Skru av rattet Montering i motsatt rekkefølge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 1. Koble ifra batteriet.2. Vær sikker på at du har koblet ifra batteriet. 3. Vent 10-15min 4. Skru løs skruene bak rattet. De holder fronten av rattet på plass. 5. Koble ifra airbag. 6. Skru av rattet Montering i motsatt rekkefølge... Pingle.. hehe.. gjør det som han skriver her så er du vertfall safe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Trenger ikke å ta av ratt, sett rattet litt på skrå så sklir instrumentet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Har tatt av airbag uten å ta av batteripolen og jeg... Går sikkert greit 99% av gangene, men anbefaler ikke noen å prøve... En airbag smeller GODT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oakland Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2009 Flott takker for svar. Har prøvd å sette ratten i forkjellige stillinger men problemet er å få komme til bak å løyse kontaktene på baksiden av insturmentpanelet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 passe på at du "avmagnetiserer" deg også og at når du leger fra deg airbagen at den ikke ligger med fronten ned, spretter høyt hvis noe skulle gå gale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Hvordan får jeg nullstilt Airbag lampa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Hvordan får jeg nullstilt Airbag lampa? Får tak i ett nullstillings verktøy Bmw kan gjøre dette for deg for en liten slant, eller så kan du kjøpe ett nullstillingsverktøy på f.eks finn.no for samme slanten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krofarn Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 før å være 1000 % sikker at den ikke smeller av i ansiktet på deg kan du gjøre som meg, kresj bilen først;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 før å være 1000 % sikker at den ikke smeller av i ansiktet på deg kan du gjøre som meg, kresj bilen først;) Hahaha jævla bra metode da Den var god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 før jeg visste ¨åssen dette funka så røska jeg ut hele airbaggen med batteriet og alt på jeg. skjedde ikke noe da heller. men fikk litt kjeft av sjefen på jobben der jeg jobbet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå