Nøstbakken Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Fint vær her ute på Ekofisk feltet , roligt å fint.. Med passelig varme.. Sommer felgene min kommer noko på i mars . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Charles Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Her i horten er det fortsatt ca 50 cm med snø! Veiene er i allfall fri for snø.. Men det er meldt snø og sludd og regn i hele neste uke så for håpe det bare blir regn så snøen blir borte:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 her er det 1,5m snø og ingen tegn til at den smelter. Så blir nok ikke sommerdekk før i april en gang gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 På vei til jobb i dag var det 10-12cm nysnø, og det snør fortsatt tungt... (men det er meldt plussgrader i dag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 6.8+ da jeg la meg i går, 4.6+ når jeg dro på jobb nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 var som gunnar sa over, snødde i dag tidlig, men ga seg i formiddag.. var +grader og småregn på vei hjem.. få vekk snøen ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Da var det vår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Og vår har det også blitt på sunnmøre... Fin felgtype Yngve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Trodde aldri jeg skulle si det, men her i Sarpsborg regner det for fult. Og jeg elsker det Snøen regner sakte men sikkert bort Nettopp brukt en time eller to i garasjen på å rengjøre bilen innvendig, må innrømme at jeg ble en smule deprimert. Syns aldri det ble bra nok. Har vært sløv med vaskinga i vinter, og det får jeg lide for nå Matter, seter, lister og gulvteppet krever mye rengjøring så fort det blir vår og jeg får en søndag til overs. Mye bøss og dritt i kriker og kroker som krever noen timer med finpuss. Må bestille endel deler nå også, diverse klips, lister innvendig, nye matter osv osv for å få bimmern i tipp topp stand igjen Måtte bare få ut litt frustrasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Deilig med regn på denne tiden av året rart med det! Men får glede oss til snøen ryker her også Tror nok dessverre at det tar litt tid da :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 I fjor la eg om til sommerdekk 1mars.. Endte opp med at eg måtte skifte til vinter etter TO dager, då det plutselig kom meir snø. Så forsvant snøen IGJEN, og det var midt i mars, tenkte at NO kan eg skifte... Eg skifta... to dager etterpå kom snøen IGJEN og det blei bytting til vinterdekk... Og sånn gjekk det framover til eg hadde lagt om til sommerdekk 3 (!!!) gonger, og 4 gongen var dei på for å bli .. Desperat? ... JA:) Men eg har ingenting imot å bruke tid på bilen utenfor huset i vårsola med ein jekk, så var berre morro (dog trur eg naboene lurte litt etter 3 dekkskift ...) Men ... det svir sååå JÆ********LI no ... har lyst å hive av stålfelgane med biltema kapsler på, og peise på m6 felgene !!! (Trur eg må gjera det imorgo... klarer ikkje vente folkens !!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moose Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Hehe, et sikkert vårtegn å gjøre alt litt for tidlig... Jeg gravde frem hengeren i dag, og da jeg så grønt gress nedi der ble jeg helt sjuk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Jeg syns sjarmen med å sette på sommerdekk, vaske årntlig og polere blir borte når man skifter for tidlig. Venter seff ikke langt ut i mai eller, men såpass at veiene er skikkelig tørre og er helt sikker på at det ikke kommer mer snø Den hasten med sommerdekkene er vel blitt mindre med åra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Jeg tenker på den mye omtalte globale oppvarminga, og legger om ett par dager tidligerre for hvert år Her jeg bor er det for tiden 7 grader og helt snøfritt, så tror ikke sjangsenne er store for mere snø nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Er jeg den eneste som synes vinteren kan vare til påske eller? Må jo få gått og kjørt mer på ski før sykkelen tas fram. Sommerfelgene har jeg ikke hatt på før påska er over noen gang for de er litt ugunstige å bruke på hytta hjemme i Gudbrandsdalen Det sentrale innland med stabile vinterforhold som er tingen Må jo ikke ha dønn kjedelige vinterfelger heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå