Gå til innhold

Våren snart her??

Richie85
 Share

Anbefalte innlegg

Er jeg den eneste som synes vinteren kan vare til påske eller? Må jo få gått og kjørt mer på ski før sykkelen tas fram. Sommerfelgene har jeg ikke hatt på før påska er over noen gang for de er litt ugunstige å bruke på hytta hjemme i Gudbrandsdalen ;) Det sentrale innland med stabile vinterforhold som er tingen :) Må jo ikke ha dønn kjedelige vinterfelger heller da ;)

Nei, du er ikke den eneste! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tydelig tedenser til at vestlandet har fått vårværet først her! Her lå det litt snø på naboene sine biler i dag tidlig, gikk heldigvis over til mildvær utover dagen. Men at det ser mørkt ut å få på sommerhjul før påske er nok bare å drømme tenker jeg.. hvertfall her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, samme her i horten lå snø på bmw til morgen i dag ca 4-6cm. Så på alle små veier er det nok slush til hele 17. mai. Skulle bare ønske det ikke var noe snø igjen og helt bart og fint. Skulle ønske jeg kunne klage på at det ligger for mye grus på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen fikk seg en velfortjent støvsuging innvendig, støvtørk og hele pakka. Tok til og med ut hele holderen for askebegeret og oppbevaringsrommet i midtkonsollen. Måtte jo rengjøre skikkelig :wink:

Bilen er så og si 100% strøken inni nå.

Meldt regn i morgen, så lot utvendig vask ligge. Tok bare en høyttykksvask på Statoil.

Venter bare på nye felger som forhåpentligvis kommer i overgangen Mars/April :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at dere kan snakke om sommerdekk allerede, her er det fortsatt masse snø, og det snødde her om dagen også. Er fortsatt snø på noen veier å :\ Virker som om vinteren ikke vil gi seg. Var skikkelig fint for litt siden. Sol og tørre veier og greier. Og på kvelden kom det 5cm med snø igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...