dutten Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 bgurde det ikke være slik at det er samme sjaføren som kjører alle bilene?? slik at det ikke blir noe dårlig/god sjafør utslag på resultatet? såfremt de ikke skal kjøre mot hverandre samtidlig da
Joan E36 Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 bgurde det ikke være slik at det er samme sjaføren som kjører alle bilene?? slik at det ikke blir noe dårlig/god sjafør utslag på resultatet?såfremt de ikke skal kjøre mot hverandre samtidlig da Jeg også synes at dette hadde vært det mest riktige. Men en Mercedes 300e har vel ikke noe å stille opp med mot en E34 535? Veit ikke hva E34 535 skal gjøre 0-100 på jeg, men tror en mercedes w124 300e skal gjøre 0-100 på ca 8.6 sek. Er ikke 535 raskere enn dette da? Mercedesen er det vel 180-190 hk i, mens E34 535 er det vel 211 eller noe slikt?
bmw518X Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 JEG ER KJEMPEIMPONERT Dere klarer det Bmwccn ikke klarer på mange uker , å skaffe en bil !!!! Utrolig bra Vil gjerne ha en backupbil hvis e34skillz av en eller annen grunn ikke kan stille ..... Hvis eier ikke har lyst til å kjøre selv kan vi være behjelpelig med meget erfaren banesjåfør hvis ønskelig ! For å fortelle litt om opplegget så er det meningen at alle bilene skal få en eller to økter utpå samlet som trening der man får kjenne på bane/bil uten tidsmåling , det hele avsluttes med 3-4 runder alene på banen med transponder ombord der beste runde teller ! Les gjerne mer på tråden vår der du også kan følge med på de andre merkenes tråder...virker som alfa gutta er nokså skråsikre på utklassingsseier Meld deg gjerne inn og stem på Bmw som seierherre her. http://forum.lazzaroni.no/viewtopic.php?t=2581
Joan E36 Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Hehe Leste det "italienerene" hadde skrevet om BMW og andre tyske bilmerker. BMW er bilen, uansett om vi vinner eller ikke på rudskogen så er og blir bmw bilen Men jeg tror at en 535 skal kunne ha gode sjanser mot mange av bilene i denne duellen Gleder meg
B3KK15 Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Hvis eier ikke har lyst til å kjøre selv kan vi være behjelpelig med meget erfaren banesjåfør hvis ønskelig ! Some say his nipple is shaped like the nurburgring
bmw518X Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 Hvis eier ikke har lyst til å kjøre selv kan vi være behjelpelig med meget erfaren banesjåfør hvis ønskelig ! Some say his nipple is shaped like the nurburgring det får`n nok svare på sjøl....
Joan E36 Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Men er det bestemt når på dagen dette skal skje? Dette skal jeg ha med meg
jon///M Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 tøft arangemang! men ettersom bilene ikke skal kjøre samtidig og at autofil skal vere der, hvorfor ikke få tommy rustad til og vere sjåfør? så blir ikke sjåføren en variabel når rundetidene skal settes?
bmw518X Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 Men er det bestemt når på dagen dette skal skje? Dette skal jeg ha med meg Nøyaktig tider kommer noe senere , men hele denne Lørdagen er det kjøring på Rudskogen i regi av KARN , bla skal den meget spennende og bra racingserien corsa Italiana kjøre 4 løp !
bmw518X Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 tøft arangemang! men ettersom bilene ikke skal kjøre samtidig og at autofil skal vere der, hvorfor ikke få tommy rustad til og vere sjåfør? så blir ikke sjåføren en variabel når rundetidene skal settes? Tanken har streifet oss også , men...det er antagelig ikke tid til det , og....tror Tommy Rustad kjører stcc denne helga !
S.Arnesen Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 kommer det noe info angående når dette skal ta sted?
Joan E36 Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Men er det bestemt når på dagen dette skal skje? Dette skal jeg ha med meg Nøyaktig tider kommer noe senere , men hele denne Lørdagen er det kjøring på Rudskogen i regi av KARN , bla skal den meget spennende og bra racingserien corsa Italiana kjøre 4 løp ! Morro! Er det ikke da det også blir arrangert fribanekjøring i pausene til corsa italiana? Gleder meg som en liten unge nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå