Kjennern Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Meeeen....... hva med disse?http://www.nexxia.co.uk/iPod_MP3_Adaptors/bmw.htm Jeg trooor du mister CD-skifteren med de der. Men nå er jo normalt ikke det noe stort problem... Jepp, mister nok veksler. men hvem bruker det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Jeg skjønner ikke helt denne demonteringsanvisningen Kan du gå i detalj?For øvrig vil jeg mye heller ha BMW Business CD RDS enn et tacky aftermarket-anlegg. På den triste kasettspilleren som står i mange E39 er det ihvertfall slik at du bare trekker av selve volumknotten og under den er det et hull hvor du skal stikke inn skrujernet og vri det rundt for å løse ut spilleren. Tror prinsippet er det samme på de andre spillerne, men at du bare får ut nedre del siden de er todelte (vet ikke hvilke du har). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Plukket av lydkontrollen. Under der er det vel.. tja... lite og ingenting. Får studere det litt nærmere. Så da er greia at man skrur en ting rundt, og så kan anlegget plukkes ut? Er det en skrue liksom, og må den i så fall skrus helt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Det er noen metallfjærer så skal bare vri 90 eller 180 grader, men hvis du ikke fant et hull der er det nok noe annet som skal til! Har Haynes hjemme, kan kaste et blikk i den senere hvis du ikke finner ut noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Jeg skal titte på det etter jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 http://documents.victorytechnologies.co ... ct/911.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Strålende. Tok for øvrig kontakt med de som selger de iPod- og aux-tilkoblingene, og de sier at produktene passer. Så da er det faktisk ikke noe problem. iSkrot i hanskerommet, rett og slett. Så kan jeg vel snike en aux inn på den saken på en eller annen måte også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Vurdere en mp3 cdveksler.. http://www.addacdchanger.co.uk/MP3_Prod ... _Alpine%29 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 jeg har oså lyst på cd veksler i min bil, men min er en 2000 coupe, er det noen som vet om det er mulig på min? har den business spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå