Jokkis Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Tror eg poster et bilde fra i fjor eg og. Bilen står godt i garasjen i snøværet...http://images.bimmers.no/files/qomckzeckhos3pq9xk35.jpg Så ut som du har hatt mye moro med den bilen ja.. Slicks? =) Hehe, la også merke til det.. Ikke mye mønster igjen der gitt Det var rett etter eg kjøpte bilen. Han eg kjøpte den av sa de hadde stått på en auda han hadde. Men litt usikker på om det var bløff. Er nye dekk på nå. Virket også litt rart siden det der ikkje har den typiske BMW slitasjen på innerkant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 audi med 5x120 boltsirkel eller var det bare dekke som hadde stått på audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Meg fra i fjor, på vei til Svinesund. Noen som tør å driste seg til å gjette hva jeg sitter i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Sommergliset mitt, som til høsten blir et banedyr med tak igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Sommer og sol (snart) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Aiai, gleder meg til sommeren og åpen vogn igjen når jeg ser disse bildene! Selv om jeg må skuffe dere og si at det ikke er BMW, men en gammel, engelsk sliter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Bilder fra i høst. Gleder meg til å ta den ut. Blir M-tech og noen nye felger iår Og nytt senkesett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Igår var det fint vær med litt sol og tørre veier Fant ut at det var anledning til da å starte opp cabben og få den ut i sola. Den står i garasje f.o.m senhøstes til våren kommer,men det samler seg gjerne litt støv og div smuss iløpet av lagringstida. Har tenkt på å kjøpe trekk til bilen,men ikkje komt sålangt. Koblet av vedlikeholdsladeren og starta opp og rygga ut på tunet. Trengte en god vask ja Kjørte til nærmeste bensinstasjon for å få avfetta&vaska,hadde taket oppe men det var herlig å høyre lyden frå motor og kjøreegenskapane til denna bilen igjen etter over 6mnd i garasje Gleder meg til temp stiger og taket faller hehe... Var ikkje den mest pirkete vasken da eg sliter med å bøye meg bl.a,men det får taes igjen til sommeren Tok noen bilder på returen fra vask men med mob.kamera er jo kvaliteten deretter... Så gikk turen heimatt og tilbake i garasjen. The end (for denne gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Var nok deilig det tenker jeg Hvor i S&F bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Var nok deilig det tenker jeg Hvor i S&F bor du? Gir mersmak å kjøre M3'n ja. Bur i Leirvik,med fin utsikt til det salte element Skulle hatt meg en båt også... Denne perioden her er forhåpentligvis over for i år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Cab er herlig om våren! Disse bildene er tatt våren 07. Savner bilen. Skal kjøpe ny cab nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Må nok ha en cab igjen snart ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Åhh, frister ikke så reint lite! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Sommergliset mitt, som til høsten blir et banedyr med tak igjen! Ble det ikke salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Måtte ut å lufte bilen idag, fantastisk bra vær idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå