Falk Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Hei Var innom Svendsen eksos i dag og fikk montert ny stuss på eksosen slik at den skulle matche M-fangeren. Jeg klarer ikke helt bli fortrolig med potta. Ble den rett og slett litt stor? Er jo ikke noe racerbil heller. Syntest den gjorde litt vel mye av seg, liker det mer diskre. Vurderer å lakke den svart slik at den ikke blir så skrikende. Blir ikke det bra nok får jeg bite i det sure eplet å kappe den av for å sette på noe mindre. Hva syntest du? Mvh Sander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 hmm....min mening er tommelen ned for denne potta, syns ikke at et stort utblås gjør seg på BMW. Bli litt "japsepreg" over det hele. 2 x 76 eller 80 mm liker jeg derimot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Highway61 Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 ICA Maxi Bjølsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Syntes den var litt for stor ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Stor=nei. Men er finere med 2 x 76/80mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Ja, den var litt stor. Hadde funka hvis du hadde hatt en lik på motsatt side også, slik som på e9x 335. Eller så hadde nok 2x76mm (eller ca det) vært det fineste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 slenger meg på den at to kanskje litt mindre utblås hadde passet bedre ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runaandr Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 2 kanoner på BMW er kult. Det der ble litt for japse etter min mening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Er enig med de over, men hva betalte du for å få den montert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Syns ikke det ble så ille, men BMW skal ha 2 endestusser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Jeg har også bare et utblås på min M-Tech bakfanger. Synes bilen gjør seg bedre live enn på bilder, bildene lyver litt. Det tror jeg også det gjør på din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Syns ikke det ble så ille, men BMW skal ha 2 endestusser 2???? trodde det var 2+2 utblås som det burde være på bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Syns ikke det ble så ille, men BMW skal ha 2 endestusser 2???? trodde det var 2+2 utblås som det burde være på bmw På ekte M-bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Syns ikke det ble så ille, men BMW skal ha 2 endestusser 2???? trodde det var 2+2 utblås som det burde være på bmw På ekte M-bil ja å det var sånn det var ja, ekke lett å være ganske fersk i bmw gamet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Stor=nei. Men er finere med 2 x 76/80mm Enig i dette. Ser ikke jævlig ut, men kunne vært litt mindre. Fin bil for øvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå