Klinz Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 fekk ikke svar på korfor ikke jorde rett på batteriet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Låner tråden din litt Hvordan er det å koble opp jordinga direkte på batteriet? tenker på en e36 da? Noen som har prøvd dette? evt. god jordingspunkt i en er36? Du må IKKE jorde bilstereo eller annet utstyr på batteriet Har du en forklaring på hvorfor man ikke skal gjøre det? Jeg har alltid gjort det, uten å oppleve noe problemer med det. Men likespenningens veier er uransaklige, så det kan godt hende det er noe jeg ikke har tenkt på. Fyr løs. Du kan jorde fra batteriet men ikke overstig 1,5 meter ... Lønner seg som regeler ikke . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Låner tråden din litt Hvordan er det å koble opp jordinga direkte på batteriet? tenker på en e36 da? Noen som har prøvd dette? evt. god jordingspunkt i en er36? Du må IKKE jorde bilstereo eller annet utstyr på batteriet Har du en forklaring på hvorfor man ikke skal gjøre det? Jeg har alltid gjort det, uten å oppleve noe problemer med det. Men likespenningens veier er uransaklige, så det kan godt hende det er noe jeg ikke har tenkt på. Fyr løs. Du kan jorde fra batteriet men ikke overstig 1,5 meter ... Lønner seg som regeler ikke . Det er vel helt avhengig av tverrsnittet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Hva med å jorde i festepunktene til sikerhetbeltene bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Skal egentlig ikke jorde i batteri fordi en kan da få bedre jord enn resterende utstyr som går gjennom karosseri. Og strømmen vil gå gjennom den enkeste veien som da kan være signalkabler feks. vil en da få støy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Hmmm I grunn logisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå