Gå til innhold

2 dager gammelt førerkort

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Uvettig kjøring etter 2 dager lover ikke veldig godt. Lite innsikt og tekniske ferdigheter kombinert med mye ungdommelig overmot. Men som en her sier. En skal ikke glemme at kua/oksen også har vært kalv. Da jeg var 18 gikk det med en bil og en sykkel og en skikkelig uttforkjøring før jeg lærte. Skulle vært død og begravet tre ganger jeg da før jeg ble 19 og det er 28 år siden. Siden den gang har det bare vært riper og påførte parkeringsskader. Det triste er at enkelte unggutter IKKE blir gamle nok til å lære.

Tristest var det med Granadaen som er verdt å ta vare på. Skjeldne nå disse. Hadde en slik ny i 83/84 2,4 GL, Men den brukte allerede den gang for mye bensin.

Pedro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er mulig... lappen i 2 dager og så prøve å gjøre sånne ting med så mange mulige hinder. Jaja han skal ha for motet at han tørr.. Ligger aldri bredt o.l uten at jeg vet jeg behersker det. Rimelig flaut også å drite seg ut.

Håper han har fått seg en lærepenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha. sjekk komentaren på siden.

"

finn ut av hele historien før du legger ut slike komentarer! det var faktisk ett ærlig uhell, og jeg prøvde ikke å leke schanke eller noen ting ! !!

hilsen verdensmester bak rattet etter første dagen !

"

Fikk bare pluttselig sladd på bilen, kjørte ikke for fort en gang, bare skjedd.. : p hah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

derfor folk burde øve på en park plass eller bane før man prøver på ordentlige veier også midt i byen i rushtida da er man ikke den skarpeste gaffelen i skape
eller f,eks være med på bmwccn sine bane/ kjøretreningstreff rundt om i landet.

For oss som bor oppe i nord er det desverre bare parkeringsplasser eller veien. Nærmeste bane er vell 150 mil unna? :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det ikke var en annen bil han taka med. Er få fine Granadaer igjen.

Kunne ganske gjerne tenkt meg en Granada selv. Måtte vært MKII facelift 2.8i Ghia i god stand. Syns Granada er helrått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fittemagnet jaah granada har aldri vært det og kommer aldri til å bli fittemagnet.lurer på om rånere fra kodal har hørt om såpe de har altid masse olje og dritt i tryne hehe

Si meg en ting, hvor gammel er du? Jeg var 18år på 80 tallet og Granada var faktisk dritt tøft på den tiden. Tid, biler og intresse har selvfølgelig forandret seg for meg gjennom årene men til 80 tallet være var granada kult i ungdomsmiljøet. Så henger nok igjen litt nostalgi for enkelte inkl meg, he he 8)

derfor folk burde øve på en park plass eller bane før man prøver på ordentlige veier også midt i byen i rushtida da er man ikke den skarpeste gaffelen i skape
eller f,eks være med på bmwccn sine bane/ kjøretreningstreff rundt om i landet.

Okej, så det er ingen lokal avd der oppe da? Ellers så hadde muligheten vært og arrangert f,eks autoslalom på et egnet område. :)

For oss som bor oppe i nord er det desverre bare parkeringsplasser eller veien. Nærmeste bane er vell 150 mil unna? :cry:

Om ikke lokal avd kunne dere opprettet egen avd kansje, så kunne dere arrangert bl.a autoslalom på en lokal parkeringsplass... :wink: Det er som regel enklere når en er seriøs klubb og få tillattese til gjennomføre arrangement, da det gjøres i ryddige former.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...