B3KK15 Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Bestilte deler fra bruktlageret dems. kom på 4 dager, dette var da forrige uke.
fast Dog Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Jeg bestilte forrige helg...litt tull med bestillingen, midt i uken fikk jeg vite at delene ikke var på lageret men skulle være rundt hjørne! venter fremdeles på at noe skal skje....:S
jon///M Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 sjekket nå opp mine ordre på koed.no men der står det ingenting, sto hva jeg hadde bestilt på mine fakturaer. hmm...
TorErling Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Har dere motatt noe eller? bestilte varer 27.02, og varene har enda ikke ankomt Oslo .. skjer???
S.Arnesen Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Hvorfor er det ingen som ringer koed og sjekker? eller sender de mail?
Spiff Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Jeg besstillte fra koed på mandag(sendt på tirsdag), fikk en ordrebekreftelse fra dem på mail med en link til sporing. Det eneste er at jeg syns det går veldig sakte, står på den sporingsgreia til bring/posten:"INGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING" Hadde egentlig håpet på å få pakken i dag :/ jeg mener hvor lang tid kan det ta å få sendt en pakke som bare veier 0.1kg eller no. Det er fordi pakken blir sendt fra danmark, så du vil få den meldingen helt til den er i norge. dem har lager på skesmokorset utafor oslo også, så kommer nok ann på hva det er, kompis bestilte noe rundt kl 18 på en torsdag og fikk delene kl 10 om mårran dagen etterpå, jeg trenger vel ikke nevne at han var veldig overaska når dem sto på døra da
Haug530D Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Hvorfor er det ingen som ringer koed og sjekker? eller sender de mail? Koed har hatt problemer med tollen, hva eller hvorfor vet jeg ikke, men jeg skulle prøve pakkesporing i morgen på en pakke som var sendt den 03.03 og da skulle det visst være i orden regnet de med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå