Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, bare man hadde hatt litt tvilsomme kontakter så... Kan finne igjen mye da.

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ikke sett igjen bilen din ute, og parker den så nære husveggen som mulig... Det er mye dritt om dagen!

Jeg er UTROLIG glad i garasjen min, og den blir låst hver eneste gang bilen blir satt inn.. :)

Skrevet

Hvis de vil, spiller det ingen rolle hvor mye du enn gjør.. De tar bilen din likevel.. Men la oss gjøre de litt vanskelig for dem..

Rattlås (slik stang)

3 sett låsebolter

Ta ut ECU'en..

2 stk Hovedstrømsbrytere. En åpen og en skjult

En alarm med jekk og bevegelsessensor og som går av om du banker på ruta eller hopper hardt i bakken ved siden av..

For de med borrede skiver.. Smekk på en hengelås gjennom ett av hulla :lol:

Skrevet

Politiet i både Danmark og i Norge har uttalt at vi ganske enkelt bare må venne oss til mer kriminalitet i årene som kommer... det er bl.a et resultat av EU´s østutvidelse og mer innvandring generelt. Man bør oppvise en diskret fremferd og ikke flashe materielle verdier og rikdom. Det siste har jeg ingen problemer med, men jeg stiller meg uforstående til hvorfor vi absolut skal akseptere Schengen-traktaten og mer innvandring generelt... :?

Skrevet
Politiet i både Danmark og i Norge har uttalt at vi ganske enkelt bare må venne oss til mer kriminalitet i årene som kommer... det er bl.a et resultat av EU´s østutvidelse og mer innvandring generelt. Man bør oppvise en diskret fremferd og ikke flashe materielle verdier og rikdom. Det siste har jeg ingen problemer med, men jeg stiller meg uforstående til hvorfor vi absolut skal akseptere Schengen-traktaten og mer innvandring generelt... :?

Jeg er helt enig med deg ang siste linje der. Personlig har jeg ikke noe i mot innvandrere som kommer til Norge, får seg en jobb, betaler skatt, og oppfører seg pent, men disse virker det som om det er et fåtall av. Personlig så finnes det ikke noe jeg misliker mer enn innvandrere som kommer til Norge, lever på trygd, driver med narkotika, og annen kriminalitet. Disse synes jeg bare skulle bli sendt rett hjem, eller sluppet over stillehavet eller noe! :evil: Kjenner mange hyggelige innvandrere, men disse er mennesker som følger det første eksempelet jeg beskrev. Sorry om dette innlegget oppfattes som rasistisk, men det er bare min mening. Noen andre som er enige? :)

Skrevet
Skulle vært som enkelte stater i USA!inntrenger på privat eiendom kan skytes i forsvar! 8)

Vet ikke om dette stemmer helt enda men..hehe

Er noe greier med at det MÅ være i nødverge og.

Feks:

Tyven brytter seg inn, du klinker til han med balltre i hodet, han dør.

Du får ingen straff.

Tyven har brytti seg inn, har kommet seg ut, du springer etter og slår han i hodet, han dør.

Du får straff, siden du kunne latt han "gå".

---------------------------

Haha, litt morsomt.

Kikka inn på den tråden fra Freakforum, fant en kamerat av meg der..

Han stjelte forøvrig 18 biler og ble tatt for det :P hehe..

Han lærte mye/alt av tjuvkoblinga på nettet, bestilte dirkesett osv og..

Skrevet

La meg gjøre dette helt klart... jeg er ikke imot innvandring (jeg er jo på en måte selv innvandrer i Danmark), men innvandringen må være kontrollert og akseptabel mhp. integrasjon og tilpasning... og det er den absolut ikke idag. Slik det er nå har vi jo mengder av kriminelle bander fra bl.a Romania og Litauen kjørende rundt i Norge. Dette er organisert og tjener ingen... hverken andre innvandrere som gjør et ærlig forsøk på å tilpasse seg det norske samfunnet eller nordmenn generelt... :x

Skrevet
Skulle vært som enkelte stater i USA!inntrenger på privat eiendom kan skytes i forsvar! 8)

Feks:

Du får ingen straff.

Tyven har brytti seg inn, har kommet seg ut, du springer etter og slår han i hodet, han dør.

Haha, litt morsomt.

Et godt eksempel på det er fra filmen felon. Der skjer den episoden du nevner sist der.. våkner pga av innbrudd.. tyven stikker av og klinker han i hodet med balltre. Han dør og fyren blir straffet.

Du har vel kanskje sett filmen også siden eksemplene dine var ekstremt like:)

Skrevet
La meg gjøre dette helt klart... jeg er ikke imot innvandring (jeg er jo på en måte selv innvandrer i Danmark), men innvandringen må være kontrollert og akseptabel mhp. integrasjon og tilpasning... og det er den absolut ikke idag. Slik det er nå har vi jo mengder av kriminelle bander fra bl.a Romania og Litauen kjørende rundt i Norge. Dette er organisert og tjener ingen... hverken andre innvandrere som gjør et ærlig forsøk på å tilpasse seg det norske samfunnet eller nordmenn generelt... :x

Det kommer til og bli værre sammens med finaskrisen..og vist vi blir medlem av EU så kan disse folkene fra polen og liggnende komme inn uten pass osv :roll:

Skrevet
hørte om en som skulle til jobb om morran, og da var bilen vekk. en e36 touring. han ringte til politiet og sa at bilen var vekk, så fikk han spredd et lite rykte på "svartebørsen" at han trengte en bra mellomstor stasjonsvogn. etter en liten stund fikk han napp, det var en som hadde en strøken e36 touring tilsalgs billig som matchet beskrivelsen av hans bil.

dermed dro han for å "kjøpe" den. når han møtte opp, og fikk bekreftet at dette var bilen han ble frastjålet et par dager i forveien endte det med at han tok med seg bilen hjem, og tyven sto igjen med 10 knekte fingre. :lol:

herlig. sånne historier liker vi :) hvordan knakk han fingra på karn da? et slags judo grep da de skulle håndhilse hverandre adjø?

hahaha..nerd

Skrevet

Feks:

Du får ingen straff.

Haha, litt morsomt.

Et godt eksempel på det er fra filmen felon. Der skjer den episoden du nevner sist der.. våkner pga av innbrudd.. tyven stikker av og klinker han i hodet med balltre. Han dør og fyren blir straffet.

Du har vel kanskje sett filmen også siden eksemplene dine var ekstremt like:)

er noe i det dær at man kunne latt han gå..men :roll:

Skrevet

Jævler som satt og diskuterte tyvkobling da.

Glad E30'n har startsperre og står i garasje. Blir kanskje flinkere til å bruke startsperra etter dette. Var en venn av meg som fikk 190E'en sin stjålet i går av noen dophuer. Ble funnet igjen samme dag, men han måtte visst ut og kjøpe wunderbaum siden de respektløse fucktardsa hadde røyka så mye i bilen hans. Politibikkja markerte på en bag i bagasjerommet i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...