Gå til innhold

Når setter DU på sommerhjulene i år?  

211 stemmer

1. 1. Når setter DU på sommerhjulene i år?

• allerede gjort det!
      67
    • innen mars måned
      25
    • april (etter påske engang)
      121

Anbefalte innlegg

• Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Satt de på Forrige helg og i dag snødde det, heldigvis sluttet det og veiene er bar nå, men måtte låne meg bil for å handle da.

Skrevet
"Haha"/"Uffda", til alle som har lagt på sommerdekk samt ikke hadde vinterbil, og som måtte kjøre i går/idag... :P

Ja tror jeg må få meg en billigbil som jeg kan bruke som arbeidsbil/vinterbil.

Skrevet
Får vel bare si "hahaha" til alle som har satt på sommerdekkene på sør og- østlandet. Kong vinter herjer igjen...

burn liksom :-P

glad jeg har "vinterbil" :-) 320 står godt parkert :-)

Skrevet

Hva er problemet med at noen har satt på sommerdekk? Er jo bare å la bilen stå. Har ikke bytta selv enda, fordi jeg var litt lat sist helg.

Men bytta tidlig ifjor og da kom det snø etter at jeg bytta. Plaga meg ikke nevneverdig da bilen stod tørr og ren i garasjen til snøen smelta igjen :)

Skrevet
Hva er problemet med at noen har satt på sommerdekk? Er jo bare å la bilen stå.

Ja det er jo bare å ringe jobben å si at jeg ikke kommer på jobb på noen dager fordi det er snø :roll:

Skrevet

Ja det er jo bare å ringe jobben å si at jeg ikke kommer på jobb på noen dager fordi det er snø :roll:

Buss?

Edit:

Og var vel mer ment som hint til alle som kaller de som har skifta til sommerdekk for tullinger etc. :wink:

Skrevet

Buss?

Edit:

Og var vel mer ment som hint til alle som kaller de som har skifta til sommerdekk for tullinger etc. :wink: hehe

ja, aktuelt å gå 25 min til byen for å ta halv seks bussen, for så å gå 20 min fra bussholdeplassen og ut på jobb for å ha sjangs til å rekke det til klokka 7.... :wink:

For de som bor i byen g jobber i byen er det såklart noe annet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...