knut_olestad Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 E39 M5 vil jeg foreslå Eventuelt en nyere E6X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 E39 M5 vil jeg foreslå Eventuelt en nyere E6X Jeg misstenker du ikke tar i nok Husk han bor i Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Hva med en av de siste modellene av en 7-serie. Det hadde vært gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 ":l2no1gi7]E39 M5 vil jeg foreslå Eventuelt en nyere E6X Jeg misstenker du ikke tar i nok Husk han bor i Sverige er ikke så langt unna på e6x vel? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 får du kjøpt vraket etter kondemnering eller? jeg er interessert i setene i bilen, om det er de beige sportsetene der! send pm om det er mulig å få kjøpt de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 passasjer sete som er i bilen nå er svart og det er mitt de resterende setene i bilen er i hvitt skin. men hva skjer med sete mitt ettersom det sto i bilen under ulykka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 ojsann..dette så ikke noe særlig bra ut nei.. ser ganske så dramatisk ut mtp at du flippet over.. Kjedelig når du endelig begynte å bli ferdig med bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Har forresten bilde av hvordan interiøret ble bak også. Med tanke på blandingen av hvitt og sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 syns det ble bra jeg. synd det ikke varte så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå