Yngvejos Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Ut med navnet på dette fimaet her nå, slik at ikke andre kommer ut i samme uføret. Tror det er mye sånn snusk rundt om, mange verksteder som leter etter jobb. Det beste er nok å ta kontrollen hos BT da de ikke har eget verksted og ikke tjener noe på å finne feil som ikke er der. Absolutt! Men dei er nok ikkje så "liberale" som ein del andre, mtp. ettermonterte lykter, uoriginale felgar etc Ja men så lar man jo bare la være å montere uorginale deler da og kjøper felger med tuv Det er ingen garanti for å slippe trøbbel med dem. Sist jeg var innom, hang de seg opp i felgene og lurte på om de ikke var litt store til bilen. De så i vognkortet og så at de var godkjent. Deretter begynte de å klage over at jeg hadde for smale dekk. Han ene sjekket til og med opp om det gikk an å trekke tilbake godkjenningen. Når de begynner å sjekke sånt ved en enkel kontroll for å godkjenne motor, tør jeg ikke å la dem ta eu-kontroll.
Haug530D Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Ja. Får ikke håpe de er like kranglete når jeg skal godkjenne senkesett å Rondell felgene mine da.
Yngvejos Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Ja. Får ikke håpe de er like kranglete når jeg skal godkjenne senkesett å Rondell felgene mine da. Det går heldigvis an å snakke dem til fornuft. Først fikk de for seg at bilen min var blitt 40kg tyngre i snuten av motorbyttet mitt (m20b25-m20b27), men jeg greide å forklare dem at vekta på motorene er like, men at felger og utstyrsnivå på bilen gjør at vektene er høyere enn oppgitt i vognkortet. Når det kommer til felgene, konkluderte de til slutt med at de ikke hadde lov å trekke tilbake en godkjenning, men anbefalte meg å bytte dekk for min egen sikkerhet. (De ble også godkjent i haugesund, med 215 dekk på 9" felg) Pass temperamanget og argumenter litt, så skal det nok gå bra å få det godkjent.
Superbeetle Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Jeg kommer fra nå av til å Eu kontrollere bilen hos biltilsynet... Var hos dem for godkjenning av senk og felger. Gikk smertefritt, hyggelige folk Hadde også etterkontroll etter at Solfilm foran var anmerket på Eukontroll hos Naf. (anm. Vesentlig nedsatt sikt fra førerposisjon, senking og solfilm skrives inn i vognkortet)... Kontrolløren satt seg iallefall inn i bilen, kikket ut frontruten og sa "her har du fjernet noe ja?"... "mhm" mumlet jeg... og så godkjente han bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå