Gå til innhold

20" på E46 320Ci, hva synes folket?

Howrd
 Share

Anbefalte innlegg

synes 19 er maks jeg.. 20 ser unaturlig stort ut

Er jo disse meningene jeg har hatt jeg også, blir en helt annen "look" på bilen, vil ha det "clean"..

Men i dette tilfellet overrasket det meg litt at det så ganske så bra ut, hadde det vært 20" jalla blingbling felger hadde du skulle fått komme bortover og gitt meg et solid nakkeskudd :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser veldig stort ut, men med skikkelig senk kan det kanskje se litt bedre ut...

19" ser som regel ikke bra ut på E36, men har jo sett tilfeller der det har vært rått med 20" på dem også :wink: Blir nok bra skal du se

Hvorfor du snakker om E36 skjønner ikke jeg, men kan være enig i at 19" er for stort på E36, synes også 19" er maks på E46, men akkurat de felgene så ikke så aller verst ut, kanskje litt uvant eneste, blir nok også bedre med senk ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19" ser som regel ikke bra ut på E36, men har jo sett tilfeller der det har vært rått med 20" på dem også :wink: Blir nok bra skal du se

Hvorfor du snakker om E36 skjønner ikke jeg, men kan være enig i at 19" er for stort på E36, synes også 19" er maks på E46, men akkurat de felgene så ikke så aller verst ut, kanskje litt uvant eneste, blir nok også bedre med senk ja.

Fordi E36 har enda mindre hjulbuer? Jeg skjønte fint hva han mente iaf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men OT: Hva koster det med nye dekk til 20" da?

Trenger jeg ikke å sjekke før om en stund :D:lol:

Håper du har bestilt nå da ;)

Han får inn felger i 9,5" i mai, så blir ikke jeg får de på før da :( Så det blir disse ja :)

Pakke med felgene + dekk og justerbart sett er i boks, så monterer justerbart først, så har jeg et annet sett i 18" jeg skal bruke imens jeg venter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

btw, om dere ikke la merke til det rygga jeg bilen litt i en oppoverbakke for å mest mulig vekt frem for å få et "bilde" av hvordan den vil se ut frem med ca. rett senk :P hehe..

er vel litt derfor den ser høy ut bak akkurat på de bildene, fordi det nesten ikke er no vekt på den siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...