Howrd Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 synes 19 er maks jeg.. 20 ser unaturlig stort ut Er jo disse meningene jeg har hatt jeg også, blir en helt annen "look" på bilen, vil ha det "clean".. Men i dette tilfellet overrasket det meg litt at det så ganske så bra ut, hadde det vært 20" jalla blingbling felger hadde du skulle fått komme bortover og gitt meg et solid nakkeskudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Synes ikke det så vannvittig digert ut. KJØR PÅ. De var feeeete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 ..og hvis du skal ha 9,5 bak som du sier, da tror jeg det blir veldig bra med "riktig" senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Ser veldig stort ut, men med skikkelig senk kan det kanskje se litt bedre ut... 19" ser som regel ikke bra ut på E36, men har jo sett tilfeller der det har vært rått med 20" på dem også Blir nok bra skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Så jo ikke ut som de var store i det hele tatt. Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Hadde tengt jeg måtte ta imot en god del dritmeldinger her nå jeg, så er digg at folk liker det Klør litt etter å satse på no stort å, hehe Noen som kanskje kan ordne med profilbilde til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Så litt stort ut, men så heller ikke ille ut Hvis du føler det er riktig så syns jeg du skal gå for de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 er jo litt skeptisk, men når sommeren kommer og bilen blir skikkelig gopolert med rett senk, vil jeg tro det blir fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Må nesten ha 20-tom på styla E46. Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Ja, jeg også trodde dette skulle bli altfor stort men det var kult.. Blir nok enda bedre når du får 9,5 bak.. Kjør på!!! Men OT: Hva koster det med nye dekk til 20" da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Håper du har bestilt nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Ser veldig stort ut, men med skikkelig senk kan det kanskje se litt bedre ut...19" ser som regel ikke bra ut på E36, men har jo sett tilfeller der det har vært rått med 20" på dem også Blir nok bra skal du se Hvorfor du snakker om E36 skjønner ikke jeg, men kan være enig i at 19" er for stort på E36, synes også 19" er maks på E46, men akkurat de felgene så ikke så aller verst ut, kanskje litt uvant eneste, blir nok også bedre med senk ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 19" ser som regel ikke bra ut på E36, men har jo sett tilfeller der det har vært rått med 20" på dem også Blir nok bra skal du se Hvorfor du snakker om E36 skjønner ikke jeg, men kan være enig i at 19" er for stort på E36, synes også 19" er maks på E46, men akkurat de felgene så ikke så aller verst ut, kanskje litt uvant eneste, blir nok også bedre med senk ja. Fordi E36 har enda mindre hjulbuer? Jeg skjønte fint hva han mente iaf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Men OT: Hva koster det med nye dekk til 20" da? Trenger jeg ikke å sjekke før om en stund Håper du har bestilt nå da Han får inn felger i 9,5" i mai, så blir ikke jeg får de på før da Så det blir disse ja Pakke med felgene + dekk og justerbart sett er i boks, så monterer justerbart først, så har jeg et annet sett i 18" jeg skal bruke imens jeg venter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 btw, om dere ikke la merke til det rygga jeg bilen litt i en oppoverbakke for å mest mulig vekt frem for å få et "bilde" av hvordan den vil se ut frem med ca. rett senk hehe.. er vel litt derfor den ser høy ut bak akkurat på de bildene, fordi det nesten ikke er no vekt på den siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå