|Andreas| Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Genial den gjengen der! Så denne episoden igår. Skal si den Terios'n får kjørt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Men noen som har sett Top Gear Autralia? TRAGISK kopi! Har bare sett første episoden, og må si den innfridde ikke noe særlig. Kunne jo vert greit om de fant sine egne karakterer med egne særtrekk, men det var jo en blåkopi av det engelske konseptet! Tviler på de 3 gutta er så like Hammond, May og Clarkson i virkeligheten, og da blir det bare teit at de gjør seg til i programmet. Veldig usikre var de og, alle replikkene blei så innvøvde og falske, men det er kanskje noe som forsvinner senere i sesongen. Har bare ikke orket å se mer, var for flau den første. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Gleder meg til juni og ny sesong... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Haha, så tokk tilhengern fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Men noen som har sett Top Gear Autralia? TRAGISK kopi! Da tror jeg ikke du bør se Top Gear Russland. Australia sin versjon fremstår som et mesterverk i forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 samme film vel!?folkl skal jo kverrulere på alt for tia... Det var da voldsomt. Samme film, men Haug523 hadde mye bedre link. hva var forskjellen? man slapp en 2 cm stor headline på toppen? Forskjellen var vel at også vi uten fjesbok kan se den andre linken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 samme film vel!?folkl skal jo kverrulere på alt for tia... Det var da voldsomt. Samme film, men Haug523 hadde mye bedre link. hva var forskjellen? man slapp en 2 cm stor headline på toppen? Forskjellen var vel at også vi uten fjesbok kan se den andre linken hum... jeg kunne se den, uten å være pålogget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Forskjellen for min del var at når jeg trykte på facebooklinken, måtte jeg trykke på en knapp for så å komme inn på samme linken som var postet under. Så da kan jeg jo liksågodt spare meg den ekstra slitasjen på musa ved å trykke den nederste linken med en gang. Til gjengjeld, det var flaks den linken var plassert rett under, for om den hadde vert lengre ned på sida, måtte jeg jo tatt en vurdering om den slitasjen som medføres av det ekstra tastetrykket gjør opp for slitasjen på scrollen ved å scrolle ned til den "rette" linken. Og å drive å ta sånne vurderinger hele tida er jeg rett og slett for opptatt til! Konklusjon: begge linkene er tilgjengelige, velg selv hva du vil trykke på, om du er bekymret for museslitasje, velg den nederste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Så den her om dagen på Nrk. Lo til tider så jeg ristet Fantastisk gjeng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Konklusjon: Ett klikk bedre enn to: Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå