viplash Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Og det er ikek amnge av disse paragrafrytterene til BT og politiet som vet at i en 318 er den er 4'er og i en 2,5 er det en 6'er. Det er det få som vet om gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Og det er ikek amnge av disse paragrafrytterene til BT og politiet som vet at i en 318 er den er 4'er og i en 2,5 er det en 6'er. Det er det få som vet om gitt. Det spiller liten rolle det, får de mistanker om motorbytte og slik så leser de av nummerene på motoren, da ser de fort at det ikke stemmer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Folk er klare over at du ikke er plikta til å stoppe for for BT, bare til og vinke fint å kjøre GiljeN Kanskje derfor dem står der med Politiet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 stemmer stygt det. mer er ofte bt har teknisk uten politet.evt belte kontroll ol. klart viss du kjører rett forbi kan du jo risikere å bli innkalt til teknisk.men for noen er det verdt å ta den sjangsen..du har jo faktisk skilt et par uker lengre..men har aldri opplevd å bli kaldt inn..bare til å vinke fint å smile Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Lurer på om dem tester chippa diesel biler der å idag jeg? Har gjort det før vet jeg. Edit: har hørt rykter om det er vel mer korrekt Gikk litt fort i svingen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 hvordan gjør de d ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Går vel ann å ha med en benk på henger vel? Veta fan hehe. Bare en bekjent av meg som ble stoppet for par år siden ved varemessa og han så dem testa noen biler der + klippte skilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 tror ikke de har benk på henger..snakk om at de skulle få..nå skal ikke jeg si noe sikkert da GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Kan jo ha vært selve dieselen de testa for alt jeg vet, snakker ikke av egen erfaring her. Men vet de sjekker ganske mye på disse kontrollene ved varemessa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Her er det vel bare coilovera. Siden dem er justerbare er det vel bare å skru dem opp så det blir 11cm klaring? det holder desverre ikke å skru de opp til bilen får en naturlig høyde. har du coilovers, og det ikke er stemplet i vognkortet får du innkalling til BT uansett! dette vet jeg desverre med erfaring. ALT som ikke er originalt, skal vises på BT og skrives i vognkortet.dama ble stoppet med M3'n, og fikk visning grunnet coilovers. når vi tok med papirene på disse og dro til BT godkjente de det, men fikk en ny lapp på ettermontert xenonlys, feil dekk/felgdim, og uoriginalt eksosanlegg. jeg lagde bakre del av eksosanlegget på M3'n selv så Jeg måtte dermed til BT med papirer på støy, lekkasjekontroll og avgass, før jeg fikk det skrevet i vognkortet. bilen er godkjent nå, men det var mye mas. men når det er sagt da, så var faktisk gutta hos BT overraskende greie å ha med å gjøre sånn bortsett fra de "feila" de fant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 tror ikke de har benk på henger..snakk om at de skulle få..nå skal ikke jeg si noe sikkert da GiljeN Det har dem nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Hva skjer egentlig når en blir stoppet med 2,5 under panseret når det står 316 i papirene. understell og slikt er og byttet, men fremdeles ikkje godkjent da? hvis de aner mistanke om ombygging/deler som ikke er godkjent får du teknisk visning på Biltilsynet. Pleier å være innen 30dager. Og om du da stiller med 2,5 liters motor må du vel betale avgiftene for effektøkningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 tror ikke de har benk på henger..snakk om at de skulle få..nå skal ikke jeg si noe sikkert da GiljeN Det har dem nå.. Da lurer jeg på om jeg ikke skal svinge innom å få dem til å ta den i benken.. Om jeg har med en kar kan vi få mappet den også.. Helt gratis inntil 15% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ond Racing Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 tror ikke de har benk på henger..snakk om at de skulle få..nå skal ikke jeg si noe sikkert da GiljeN Det har dem nå.. Hvor står de hen sa du?? skulle hatt benka motoren min å sett hva den er god for!! gratis pull i benken sponsa staten! det hadde vært noe..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 tror ikke de har benk på henger..snakk om at de skulle få..nå skal ikke jeg si noe sikkert da GiljeN Det har dem nå.. Hvor står de hen sa du?? skulle hatt benka motoren min å sett hva den er god for!! gratis pull i benken sponsa staten! det hadde vært noe..hehe spørs om det blir gratis for deg hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå