Søreng Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Meldte meg frivillig til dommer på bmwccnr forumet.. Men har framdeles ikke fått svar på om det trengtes? Skal jo også stille ut min, så vet ikke om det er litt "tetag" da?
Jay-O Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Joda, skal både stille og dømme... må bare få shinet opp bilen litt, hehe...
pettmon Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 Meldte meg frivillig til dommer på bmwccnr forumet.. Men har framdeles ikke fått svar på om det trengtes? Skal jo også stille ut min, så vet ikke om det er litt "tetag" da? Vi regner med deg som dommer ja , ingen problem å stille ut og dømme . Andre som dømmer din bil . Petter
H_c Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 hvis jeg får være ENESTE dommer på Tommy sin bil så kan jeg ta den jobben, hirr hirr hirrr.. hehe
Søreng Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Vi regner med deg som dommer ja , ingen problem å stille ut og dømme .Andre som dømmer din bil . Petter Roger
Jay-O Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Noen som vil treffes og ha "pussetreff" imorgen hvis det er fint vær? Vi kan jo ta over Statoil Forus eller noe og vaske og pusse og shine bilene sammen. Jeg syns ihvertfall det er gøy å snakke med folk mens jeg pusser...
awt Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Når har folk tenkt å kjøre nedover? Kunne jo vært mulig med en liten kolonne. Er ikke helt sikker på hvilken ferje jeg kommer til å ta enda, så vet ikke helt når jeg er der, men tar nok en i 10-tiden eller noe.
pettmon Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 jeg kjører nok avgårde før 9 . Har en del ting å ordne , så alt blir klart til dere kommer Petter
Søreng Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Jeg blir ståendes hele kvelden i morgen etter jobb og gjøre klar bilen.. Satser på at jeg kjører rundt halv 10/10 tiden kanskje på lørdag fra Stavanger.. Hadde jo vert kjekt med kolonne nedover ja
skrape Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Jeg blir ståendes hele kvelden i morgen etter jobb og gjøre klar bilen.. Satser på at jeg kjører rundt halv 10/10 tiden kanskje på lørdag fra Stavanger.. Hadde jo vert kjekt med kolonne nedover ja Kjører du/dere via Bryne? I tilfelle henger jeg meg på fra shellen
Søreng Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Jeg kjører nok gjennom Bryne ja og følger RV44 nedover! Er jo ikke verre enn å sette ett tidspunkt?
StigJ Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Jeg blir ståendes hele kvelden i morgen etter jobb og gjøre klar bilen.. Ja du får gjøre din flid. Gjorde meg ferdig med innvendig puss og vask i går. I dag blir det vask og puss utvendig og motor. Litt kjipt med været i dag. Men lar bilen stå inne på jobben over natten til i morgen i påvente av opphold. Men da satser vi på et jeg tar første, du tar andre og Tommy kommer langt ned på listen i år
pettmon Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 Jeg blir ståendes hele kvelden i morgen etter jobb og gjøre klar bilen.. Ja du får gjøre din flid. Gjorde meg ferdig med innvendig puss og vask i går. I dag blir det vask og puss utvendig og motor. Litt kjipt med været i dag. Men lar bilen stå inne på jobben over natten til i morgen i påvente av opphold. Men da satser vi på et jeg tar første, du tar andre og Tommy kommer langt ned på listen i år Lei av å stadig havne på andre plass ja Petter
StigJ Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Jepp... Vant førsteåret jeg deltok i Sirevåg. Men da var hverken Tommy eller Hallvard med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå