Hyggmaister Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Kan noen forklare hvorfor jeg ikke får av fjørene bak på e36'n min? Bilen står på bukker under jekk-festene, har løsnet støtdemperne, så bærearmene skal liksom henge fritt, og da forsto jeg at fjærene nærmest bare skulle kunne nappes ut? Det kunne de seff ikke, men gikk til med fjærklemmer, men ikke pokker!? Hva gjør jeg galt??
Bimmerlars Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Om du har en til å henge seg i bærearmen så vil du få ut fjæra. Må dra ganske hardt ned.
Fliid Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 En kompis måtte til med spett forrrige uke. originale fjører som skulle byttes.
Hyggmaister Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 Okei...vet ikke om jeg får tilgang på noe kompis i morgen...Hva pokker sette han spettet i spenn mot da? :S
Fliid Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Okei...vet ikke om jeg får tilgang på noe kompis i morgen...Hva pokker sette han spettet i spenn mot da? :S Spetter ut fjøra regner jeg med. DVS. du setter spett imot fjør. Pass fjeset.
MikaelR Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Det er vel stabstaget som holder bærearma oppe? eller drivakslingan? et triks æ brukte når æ sku sett inn fjæran va å klem dem sammen med fjærklemma.. før så å sett ganske kraftige strips på fjæra å løsen fjærklemma... å når du har satt på plass fjæra tar du bare avbitertang å klipp over stripsa
helgeb Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 alle di e36 jeg har skiftet på, og det er ikke få, har jeg kun skrudd ut bolten på støtdemperen, brukt spett for å benne ned bærearmen, og vips er fjøra ute
sexeren Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Samme erfaringer som Helge.. Skal nå ikke være så problematisk Lykke til
steinarn Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Bare skrudd ut nedre bolten på dempern jeg også...helt til jeg begynte på en med M-tech understell,der stiva stabstaget av mer.Bruk spettet...
Superbeetle Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Er sikkert stabstaget det står på.. Jeg er som regel for lat til å løsne dette og bruker bare spett, evt henger i bremsen mens jeg bruker andre hånden på fjæren! Spettet kan du sette mellom bærearm og traversen el noe sånt.. Du kan risikere at stabstaget ryker rett av da Er ganske sprøtt stål i de korte stagene..
Lars89 Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Snakket med en på Bavaria og de knekker ofte stabstagFESTENE når de bytter fjører bak på E36/E46.
Ullsokk Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 sett benet på den og tråkk ned. +1 Eller spett da
Hyggmaister Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 Heihei og takktakk! Ja stabstaget faller vel sammen en dag uansett, ikke tykke greiene Løsningen ble brekkjern og en god nabo, var gjort på to sekund når vi hadde en til å presse bærearmen ned og en til å nappe ut fjøra
hagenisse Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Snakket med en på Bavaria og de knekker ofte stabstagFESTENE når de bytter fjører bak på E36/E46. Hvorfor skrur de ikke av stabstaget da...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå