mAZE Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Slikt kan skje både på bane og på veien. Ser ut som bilen ble meget bra igjen den, og kanskje enda råere enn den allerede var. En utrolig heftig bil som enhver bilfrelst kan misunne eieren.
marararius Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Hadde det skjedd èn slik ulykke på Gatebil, så hadde de avlyst hele sirkuset året etterpå. Dette skjedde juli treffet 08, bremsevæsken kokte, og bilen gikk rett ut etter langstrekka. Bilen måtte dras opp med tanks. Gatebil kjører fortsatt på med treff de. Men det der var ikke BMW
SanMiguel Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 å fy faen, jeg hadde klikka litt al'a Gomer pyle i "Full metal jacket" hahah ;D
M3 Yngve Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Hadde det skjedd èn slik ulykke på Gatebil, så hadde de avlyst hele sirkuset året etterpå. Husker det var en person rett ved siden av meg under breisladden på Rudskogen som fikk litt grus på seg... Da var det slutt på å stå nære ja! Du vet virkelig hva du prater om. Jeg sto rett ved siden av han som fikk "grus" på seg. Vet du hvordan "grus" ser ut?? Han fikk en stor asfalt klomp mitt i annsiktet, gikk rett i bakken. Bare flaks at den ikke traff han rett i pannen. Da hadde det nok ikke godt så bra. Asfalt biten, var ca 10-20 cm i dameter og kom fra en 3.8 mata M5. ' Så ikke gidd å kom med mye piss du over hodet ikke vet noe om. Sånne som deg gjør forum userøse.
Bushnell Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=551943 vg skriver om saken også
Galro Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 vg skriver om saken også Dette gjør jeg kun for å være gledesdreper, men det er faktisk saken i Vg som førsteposten linker til. Altså vet vi at Vg vet om den.
Jens Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 GATEBIL skal ha cred for at de kuttet ut nærme-ståinga etter den episoden med M5'n som matet publikum fulle av grus, da. Var der selv, hele konkurransen ble jo avblåst.
Lars89 Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Anbefaler IKKE å stå i begynnelsen av langsvingen når extreme-bilene med 4x4 skal ut i sanda for å få ræva ut. SATAN å småsteina flyr!!!
BreitBau Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Hadde det skjedd èn slik ulykke på Gatebil, så hadde de avlyst hele sirkuset året etterpå. Husker det var en person rett ved siden av meg under breisladden på Rudskogen som fikk litt grus på seg... Da var det slutt på å stå nære ja! Du vet virkelig hva du prater om. Jeg sto rett ved siden av han som fikk "grus" på seg. Vet du hvordan "grus" ser ut?? Han fikk en stor asfalt klomp mitt i annsiktet, gikk rett i bakken. Bare flaks at den ikke traff han rett i pannen. Da hadde det nok ikke godt så bra. Asfalt biten, var ca 10-20 cm i dameter og kom fra en 3.8 mata M5. ' Så ikke gidd å kom med mye piss du over hodet ikke vet noe om. Sånne som deg gjør forum userøse. Var det han totningen? Jeg ble kjent med en totning som en stein eller noe i hodet ett år.. Han har gratis innpass resten av livet hvertfall.. Når jeg traff på han i 2007, hadde han bygd seg en M3 fra en 316, med en vraka sveitsisk bil som donor.. Sånn blåfarge som "Frode D" har..
Bushnell Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 vg skriver om saken også Dette gjør jeg kun for å være gledesdreper, men det er faktisk saken i Vg som førsteposten linker til. Altså vet vi at Vg vet om den. var ikke artikkel før i dag tror jeg bare video.. derfor posta jeg til artikkelen.. men my bad
BreitBau Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Altså, han der kan jo like godt bare si opp jobben sin.. Fins vel ikke en kjeft i verden som tørr låne ut bilen til han der mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå