Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva er vitsen med å med gi ut en katalog der man ikke tar ansvar for det som står på trykk? Er det ingen hos GS Bildeler som er såpass skolert i sitt eget språk at de klarer å lese korrektur på sine egne utgivelser?

kan jo få bli med neste gang du da :wink:

Dessuten stemmer alle prisene på E-30 baklampene som står i katalogen

1290.-

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hva er vitsen med å med gi ut en katalog der man ikke tar ansvar for det som står på trykk? Er det ingen hos GS Bildeler som er såpass skolert i sitt eget språk at de klarer å lese korrektur på sine egne utgivelser?

kan jo få bli med neste gang du da :wink:

Dessuten stemmer alle prisene på E-30 baklampene som står i katalogen

1290.-

Foreslår at EirikL får spesial pris for sine spydige kommentarer, betale 10% mer på ordinær pris eller noe :P

Joda det er noen skrivefeil det ser jo sikkert de fleste, men nå er det nå deler GS selger og ikke Norskkurs de driver med, stå på GS! er bare menneskelig å feile :D

Skrevet
Ble nyskjerrig på den acs bakpotta til e39 jeg.. ;) har fått inntrykk av et det er sinnsyk fin lyd i acs pottene, i hvertfall på den sorte e36 m3`n i dette klippet! http://www.youtube.com/watch?v=17nDfpwKsvc&feature=channel_page

Joda, men må huske på at du ikke har samme motor i din bil også da :D

Men at det gjør seg det gjør det nok, har forøvrig Scorpion liggende til min E39, skal legge ut lydklipp når jeg får den på, må bare til verksted og ta 4hjuls kontroll + lysjustering og på BT etterpå, før jeg setter den på.

Skrevet
Ble nyskjerrig på den acs bakpotta til e39 jeg.. ;) har fått inntrykk av et det er sinnsyk fin lyd i acs pottene, i hvertfall på den sorte e36 m3`n i dette klippet! http://www.youtube.com/watch?v=17nDfpwKsvc&feature=channel_page

Joda, men må huske på at du ikke har samme motor i din bil også da :D

Men at det gjør seg det gjør det nok, har forøvrig Scorpion liggende til min E39, skal legge ut lydklipp når jeg får den på, må bare til verksted og ta 4hjuls kontroll + lysjustering og på BT etterpå, før jeg setter den på.

Helt klar over det, hehe ;) Men tenker på i forhold til andre m3`er med andre potter og da :)

Ja, hadde vært fint om du gjorde det :)

Skrevet
Hvorfor er Z3 E36? samme plattform? trodde Z3 var mer lik E30 :?

Det er jo bare en utviklingskode. Z3 har samme bakhjulsoppheng som E30 og litt smådetaljer, men ellers er det mye likt som på E36.

Skrevet

syns prisene varierer litt fra nettsidene deres og katalogen, er ikke nettsidene helt oppdatert enda?

Hva ligger ac schnitzer pedalsett på?

Skrevet

takk for katalogen, men skal være ærlig var ikke noe særlig bra til E36 utenom litt styling som tidligere og olje. det dere trenger er upgrades til motor osv d har dere lite av.. men ellers fin katalog med helt ok ting og pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...