Gå til innhold

Promille kjøring..

catos88
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

meg å bestekompisen min deler et hus sammen, å han e bare ute på prøvetid.. vis politiet finner ut at det var han som kjørte så mister vi huset oxo... for han må jo sikket inn igjen da :( jeg klarer ikke å betale husleie av lene..

Uten lappen, ikke noe hjem, å en RÆV kjørt bil, kan det bli bedre`???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men jeg vet jo ikke hvem som stjål bilen.. det var en del folk igjen når jeg la meg... :(

OK, men så må du skaffe deg et alibi... dvs. en eller flere som er villige til under ed i en rettsak å bekrefte at du lå og sov hjemme på det aktuelle tidspunktet. Husk også at alibiene må ha et alibi for å være troverdige. Politiet tror åpenbart at du selv kjørte bilen og bare har funnet opp historien med at du lå og sov da bilen ble stjålet.

Du har vel en slags mistanke om hvem som evt. kan ha stjålet bilen... er det ingen andre som var på festen som kan hjelpe deg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

politiet vekte meg kl.08 idag.. han sto ved senga mi... -.- "nei, jeg husker ikke... nei, jeg vet ikke" det er det de har å si.... for noen venner :(

Jepp skal skaffe alibi.. må nok i avhør i morra :( gruer meg... jeg blir så nærvøs når politiet snakker med meg :( Uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

politiet vekte meg kl.08 idag.. han sto ved senga mi... -.- "nei, jeg husker ikke... nei, jeg vet ikke" det er det de har å si.... for noen venner :(

Jepp skal skaffe alibi.. må nok i avhør i morra :( gruer meg... jeg blir så nærvøs når politiet snakker med meg :( Uff

Det er ingen grunn til å være nervøs når du snakker med politiet... de biter ikke. Poenget er at de ikke har tid til tullball fra bl.a unge som ikke forstår hva det vil si å være voksne. Er du uskyldig kommer dette frem når politiet begynner deres avhør av de impliserte i saken. Er du derimot skyldig bør du hurtigst mulig innrømme dette overfor politiet. Alternativet er at spillet evt. går for langt og du (og evt. andre) blir siktet for falsk forklaring senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. som har satan så høy promille å ligger å spyr som fan.. hehe... må vente litt så får jeg nok vite det :)
ikke blitt edru enda?tror eg hadde drukket videre eg også hadde eg vært i hans sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisan, du får smøre deg med litt tålmodighet.;)

Det er klart det ikke er kjekt å bli beskyldt for noe man ikke har gjort - eller å bli vekket av politiet.

Men kompisen din bør kunne kaste litt mer lys over saken når han blir mer, vel, klar i hodet; venner hjelper hverandre vanligvis ut av problemer, ikke inn i dem.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...