ingard Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 Møter politiet hver dag uten lys eller noe, men ikke noe stopping hittil Så det er nok mye mulig han har en case med deg..
Arimanni Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 Som nevnt i en annen tråd, er politiet en betydelig leverandør av stoff til lokalpressen, og det kan derfor være vanskelig å finne et medium som er villig til å kjøre en kritisk artikkelserie mot politiet. Det stemmer til ein viss grad, politiet bruker ofte lokalpressen til å gi informasjon om "at vi er her og vi passer på". Sånn eg ser det, så er lokalpressen meir eit middel for å videreformidle at "onkel er her sjølv om det ser ut som vi ikkje er her". Så eg trur ikkje at politiet vil stoppe flommen av informasjon til lokalpressene sjølv om dei kjører negative repotasjer om dei. Tvert imot, da vil dei kanskje kjøre positiv kampanje som dei er interisert i å vise fram til lokalpressen. Aldri godt å seie kva dei tenker, men som eg sa tidlegere - statestikk er viktig!
Mexos Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Jeg har kjørt over 30 000km med E36 uten å bli stoppet. Fikk 1 fartsbot og var 1 km/t unna å miste lappen, men da kjørte jeg en Moderne golf. Skal ikke se bort ifra at jeg hadde vært førerkort løs dersom jeg hadde kjørt Bmw'n da. Kan legge til at jeg som regel kjører pent slik at jeg ikke tiltrekker meg oppmerksomhet. Var faktisk sjåfør på nyttårsaften med E36'n i år og da snødde det såpass at jeg måtte sette på tåkelysene. I et kryss i byen fikk jeg sleng og kom derfor delvis i skrens ut av krysset med Angeleyes og tåkelys på. Politibilen som kom i mot reagerte ikke. Regner med de forsto at føret forårsaket det. Så er ikke alle som er dømmende heldigvis.
Sir Hofstad Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1153175#1153175
Tom K Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 .Blir vel fotgjenger en stund da kanskje. Utforkjøringer Ved ileggelse av straff for uaktsom kjøring, eventuelt kombinert med for høy hastighet etter forholdene, og denne har medført utforkjøring, bør tap av førerett fastsettes fra 6 til 12 måneder.
lloydsb Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 .Blir vel fotgjenger en stund da kanskje. Utforkjøringer Ved ileggelse av straff for uaktsom kjøring, eventuelt kombinert med for høy hastighet etter forholdene, og denne har medført utforkjøring, bør tap av førerett fastsettes fra 6 til 12 måneder. kjenner du kim? (dirtydicky) nei Var du der? nei sett ulykkestedet? nei ikke noe morro får han dette så ikke noe vits og lange ut.. han er ikke dum!
Dirty Skrevet April 19, 2009 Forfatter Skrevet April 19, 2009 Skjønner ikke hvorfor alle tror jeg kjører som en idiot i trafikken ? har jeg noen gang sakt d? bare fordi jeg liker å bruke bilen spinner litt her å der. (les ) er jo alltid på industriområder eller andre øde veier. folk e aldri har snakket med her eller i det daglige , sitter her å snakker dritt , som om de kjenner meg? haha mer patetisk går det vel ikke ann å bli ?
Ad|oS Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 .Blir vel fotgjenger en stund da kanskje. Utforkjøringer Ved ileggelse av straff for uaktsom kjøring, eventuelt kombinert med for høy hastighet etter forholdene, og denne har medført utforkjøring, bør tap av førerett fastsettes fra 6 til 12 måneder. Når det var et rådyr som kom ut i veien som han måtte unngå, og fikk skrens pga dette er det ikke uaktsom kjøring. Når bremsespor i tillegg blir målt, og farten blir antatt til å være 45km/t i en 50-sone er det egentlig ikke noe i dette tilfellet som skal tilsi at han skal miste lappen pga uhellet!?
Lars89 Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Var jo ikke skodd etter forholda da. Vettkje om det holder til å miste lappen?
Gunnar Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Skjønner ikke hvorfor alle tror jeg kjører som en idiot i trafikken ? har jeg noen gang sakt d?bare fordi jeg liker å bruke bilen spinner litt her å der. (les ) er jo alltid på industriområder eller andre øde veier. folk e aldri har snakket med her eller i det daglige , sitter her å snakker dritt , som om de kjenner meg? haha mer patetisk går det vel ikke ann å bli ? Du kjører ikke godkjent ombygget bil, har spolebilde i avataren, du har politiet konstant på nakken, du kjører ut og taker. Det er det jeg har fått med meg om deg (gjelder sikkert mange andre også her inne som ikke kjenner deg), så du kan jo takke deg selv for hva det er du presenterer deg selv som her inne.
316 Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Det er bra at det gikk bra med dere, det jeg dog ikke skjønner er hvordan det kan komme "store bremsespor" hvis du kjørte i 50. Det gjør det bare ikke, det er enkelt og greit... Avisen som overdriver, tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå