Gå til innhold

Bestille fra BM autosport UK.. Bra service?

Cise
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joda, skal vel egentlig aldri oppgi personnr til noen over mail, men akkurat han på BM Autosport må tydeligvis ha det. Jeg oppga hvertfall mitt personnr for vel ett års tid siden, har ikke merket noe negativt enda...

Burde i det minste gi ham nummeret visuelt som bildevedlegg. Det gjør det noe mer sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk felgene jeg bestillte men betalte ingen toll når eg hentet de på terminalen... vil det si at eg slipper toll eller kommer det en regning i posten?

Slipper nok ikke unna nei, kommer nok et brev om en stund.. :P

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dem utlevert uten å betale noe selv, men regner med at det kommer et fortollingsgebyr i posten. Det fulgte med et ark hvor det sto at de ikke sku åpnes før de var fortollet.

Men det skal sies at jeg aldri fikk noen regning når jeg var i samme situasjon med futurafelgene mine. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dem utlevert uten å betale noe selv, men regner med at det kommer et fortollingsgebyr i posten. Det fulgte med et ark hvor det sto at de ikke sku åpnes før de var fortollet.

Men det skal sies at jeg aldri fikk noen regning når jeg var i samme situasjon med futurafelgene mine. ;)

Sto samme på kvitteringa jeg fikk, et par uker etterpå kom regninga i posten.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto samme på kvitteringa jeg fikk, et par uker etterpå kom regninga i posten.. :-)

F**N, hadde et lite håp no om å spare de kronene :P men men, er no billig uansett for de felgene :)

Forresten utrolig bra finish på felgene.. slenger med et bilde :)

nngvjhv4eamegcifwq7p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...