Skaar Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Joda, skal vel egentlig aldri oppgi personnr til noen over mail, men akkurat han på BM Autosport må tydeligvis ha det. Jeg oppga hvertfall mitt personnr for vel ett års tid siden, har ikke merket noe negativt enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Bra service, kort leveringstid og god kvalitet på felgene. Kan anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Joda, skal vel egentlig aldri oppgi personnr til noen over mail, men akkurat han på BM Autosport må tydeligvis ha det. Jeg oppga hvertfall mitt personnr for vel ett års tid siden, har ikke merket noe negativt enda... Burde i det minste gi ham nummeret visuelt som bildevedlegg. Det gjør det noe mer sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Jeg måtte ikke oppgi noe person nummer.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Er det med tuv papirer på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Er det med tuv papirer på felgene? Tror det meste han selger er kopi felger, så da følger det nok ikke med papirer. Jeg fikk ikke det på mine vertfall. Send en mail og spørr Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spretter Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 UK trenger ikke TUV, så det følger ikke med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Fikk felgene jeg bestillte men betalte ingen toll når eg hentet de på terminalen... vil det si at eg slipper toll eller kommer det en regning i posten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spretter Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Du kan jo ha vært heldig, men du får nok en faktura i posten på mva og et fortollingsgebyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Du kan jo ha vært heldig, men du får nok en faktura i posten på mva og et fortollingsgebyr. hmm, hadde et lite håp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Fikk felgene jeg bestillte men betalte ingen toll når eg hentet de på terminalen... vil det si at eg slipper toll eller kommer det en regning i posten? Slipper nok ikke unna nei, kommer nok et brev om en stund.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Fikk dem utlevert uten å betale noe selv, men regner med at det kommer et fortollingsgebyr i posten. Det fulgte med et ark hvor det sto at de ikke sku åpnes før de var fortollet. Men det skal sies at jeg aldri fikk noen regning når jeg var i samme situasjon med futurafelgene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Fikk dem utlevert uten å betale noe selv, men regner med at det kommer et fortollingsgebyr i posten. Det fulgte med et ark hvor det sto at de ikke sku åpnes før de var fortollet.Men det skal sies at jeg aldri fikk noen regning når jeg var i samme situasjon med futurafelgene mine. Sto samme på kvitteringa jeg fikk, et par uker etterpå kom regninga i posten.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Fikk dem utlevert uten å betale noe selv, men regner med at det kommer et fortollingsgebyr i posten. Det fulgte med et ark hvor det sto at de ikke sku åpnes før de var fortollet.Men det skal sies at jeg aldri fikk noen regning når jeg var i samme situasjon med futurafelgene mine. Sto samme på kvitteringa jeg fikk, et par uker etterpå kom regninga i posten.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk F**N, hadde et lite håp no om å spare de kronene men men, er no billig uansett for de felgene Forresten utrolig bra finish på felgene.. slenger med et bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå