Saltkjelen Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Det er godt mulig jeg vet hvem eieren er isåfall dersom vi snakker om samme Z3. Den er forøvirg veldig godt holdt med servicer til punkt og prikke! Rødt interiør er også knalltøft..
Wacman Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Har også sett en Z8 i Majorstuakrysset i Oslo for noen dager siden, men denne var svart. Var ei dame som kjørte den toppløs! Bilen ja... Hun dama (og Z8'en) møtte jeg på Hurtigruta Lysaker, søt dame, men ripete bil. Jeg beordra bilen på lakkshine! Det er en av 3 i Norge, sinnssykt fin bil!
Eksos Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Kunn 3 Z8'er i Norge asso? Går jo en i Ålesund iallefall..
Wacman Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Sist jeg sjekket, var det kun 3 registrerte Z8'er i Norge, mulig flere er importert, men denne bilen er sjelden på verdensbasis også.
Eksos Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Den i Ålesund har iallefall vert her siden den var ny
ZhilleN Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Det er godt mulig jeg vet hvem eieren er isåfall dersom vi snakker om samme Z3. Den er forøvirg veldig godt holdt med servicer til punkt og prikke! Rødt interiør er også knalltøft.. Så ikke helt om det var rødt, var i hvertfall veldig pen! Prøvde og leke meg litt med han, men han gadd ikke.. Så også ut som om han knipsa bilder av bimmern..
Sjøbuse Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 kom over bilder av en E34 jeg spotta i fjor. muligens ennå lenger siden litt sent ute med bilder her da. bedre sent enn aldrig.
SofaKingFresh Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Hvor spotta du den, sjøbuse? Den var jo knallfet!
Sjøbuse Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 den sto utenfor et bil show i sarpsborg. tror det var noe stunt kjøring eller monstertruck eller noe. dett var et gjerde der. så fikk ikkekommet nermere og tatt bilder.
Sjøbuse Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 ja. sarpsborg var i norge sist jeg sjekket :S
Clerion Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Visste ikke at det hadde blitt posta mens jeg satt og skrev (=
///ben Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 polsk styling på sitt beste skulle sett den fra sia og forfra dere! hadde dere ikke fått sove te natta skal jeg love dere! Etter hva jeg har hørt, så var denne et ganske pent eksemplar av en m-tech 2, før han tok den med til polen for å "style" den og lakkere den
SofaKingFresh Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Det er synd.. Den er så ufattelig stygg. Når jeg ser den i Skien, kikker jeg på han, og rister på hodet mens han ser på : D Også later jeg som jeg brekker meg. Han blir sint : (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå