awt Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Tøffe de M5-ene der. Her er en stasjonsvogn av samme kaliber jeg spottet utenfor leiligheten jeg hadde:
spruddel Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Wicky: Så den ja. Tenkte ikke noe særlig på den, men hørte litt lyd da den passerte meg, hvite stripet og to potter på midten bak
FCBayern Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 "ignorersisteinnlegg" Hehe.. Jeg kan hvertfall med glede si at jeg spottet en skikkelig E39 M5 i Grenseveien også.. hehehe... skikkelig "right on" plassering av m5 emblemet også. edit: ser han trenger en R5W pære til høyre baklampe også..
KristianF Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Lilla E30 M3 på vei mot Ørskogfjellet.. Prærien-bil?
Tom K Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 "ignorersisteinnlegg" Hehe.. Jeg kan hvertfall med glede si at jeg spottet en skikkelig E39 M5 i Grenseveien også.. hehehe... skikkelig "right on" plassering av m5 emblemet også. edit: ser han trenger en R5W pære til høyre baklampe også.. Hmm lurer litt på om ikke du har bomma litt, for meg så ser det ut som om det står MS og ikke M5, mulig han er medlem i støttegruppa for folk med Multipel Sklerose
spruddel Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Møtte Jacobsen91 igår, synes det liknet på han, så fulgte etter han og han kjente visst igjen meg og, så da slo vi av en liten prat
espulus Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Spottet en sølvgrå Audi R8 med svenske skilter på Stjørdal, mot Trondheim! Han kom i nokså høy hastighet, så fikk ikke knipset bilder.. Noen flere som spottet denne i går? Sinnsykt rå lyd!
CV-Erik Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Spotta en "M5" i vinter Mener å huske jeg søkte opp regnr, og det kom opp 525d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå