Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Denne som akkurat lå/ligger på finn.no, lå ute til 100 000

Vet det nylig lå ute en ombygd E34 M5 på finn som ble solgt for en to ukers tid siden, men den var da blå..

Skrevet

Nei den jeg så var sort! Er fremdeles en bil jeg gjerne vil ha... Husker det lå en til salgs for 20k for par år siden...angrer på at jeg ikke kjøpte den da...

Skrevet
Spotta denne i stad. 520i i følge skilt nr.

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Denne bilen går i traktene hos meg her på Fevik /Grimstad.Sett den flere ganger både på nærbutikken her på Fevik og langs veiene her.Og ja den virker fin.

Skrevet

Spotta en haug av BMW'r på jessheim i går, når jeg kom over et av de store streetmeetene som er der iblant. noen som var der? Ikke helt min greie de treffa der akkurat...

Skrevet

Jeg, Danielk, Patrickk, Thomas-320 og Kebabtralle var der. Spotta også gamle bilen til Fanqua.

Var veldig mye BMWer der av ymse stand og stil :P

Skrevet
Jeg, Danielk, Patrickk, Thomas-320 og Kebabtralle var der. Spotta også gamle bilen til Fanqua.

Åja. Husker ikke alle, men trur jeg så din bil. Så også en E34 stv, en E36 med hvite felger, og en lav E36 med no LM felger eller no lignende. Og en sølvfarga E46 coupe.

Også en svart E46 med gullfarga LM felger, som vel er innpå forumet her mener jeg å huske

Skrevet

Åja. Husker ikke alle, men trur jeg så din bil. Så også en E34 stv, en E36 med hvite felger, og en lav E36 med no LM felger eller no lignende. Og en sølvfarga E46 coupe.

Også en svart E46 med gullfarga LM felger, som vel er innpå forumet her mener jeg å huske

Ikke usannsynlig at du spotta meg :P

Den røde e36'n med hvite felger er gamle bilen til Fanqua.

Den lave du refererer til var trolig en Calypsorot coupe med Rennsport 1 replica hjul :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...