Eksos Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 er visst ganske dyre felger...... Gjør jo bare saken verre det dersom han har brukt mye penger på felger som ikke passer på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 de felgene er fete til nye x5...dog i 23toms...og med senl... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Han naboen din med "X5" har jo også en X3, men lite kult med quattro merke fordiom Hehe, en liten skriveleif må gå men ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Jeg så en polskregistrert BMW X6 i dag... Hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 rørlegger penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 traska rundt i kristiansand i dag, jaggu såg je itte e28'n te dirtydicky nede ved brygga... god bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Det står mange fine BMW på p plassen her på Kårstø...noen her inne som jobber her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 På Frogner i går: Ferrari 612 Scaglietti Jaguar XJS Convertible Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Så denne e60 Taxien på wattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Igår så jeg den nye sju serien som drosje..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Hmm. Så Land Cruiser som drosje i Oslo og. Og S-klasse. Tipper han med Toyotaen ble lei av å sitte fast hele dagen hver gang det snør 3-4 dager på rad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 landcruisern er svær (om vi snakker om samme bil?rød?) S-klassene er det ett par av i oslo...men den nye syvern kom fra asker bærum taxi.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Den jeg så husker jeg ikke fargen av, men rød var den ikke. Tror den var sølv. Ganske kule biler! Litt for svære, men ustoppelige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 den røde er vel arctic truck version...tøft.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 landcruisern er svær (om vi snakker om samme bil?rød?) S-klassene er det ett par av i oslo...men den nye syvern kom fra asker bærum taxi.... Jeg har også sett et par av de nye sjuerne som taxi, en hvit og en sort, begge på e6 mot tr.heim Fine traller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå