S.Arnesen Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Møtte bilen til S.Andersen i rundkjøringen ved politistasjonen i Sarpsborg kl 16:10, bilen ser meget bra ut, Andersen Stemmer nok bra det. Takker Må se nærmere på den en gang, passerte alt for fort, hehe. Fikk med meg bimmers.no merket i bakruta da Dumt å se for nærme, da syns all steinsprut Du som bor i Sarpsborg må jo ta deg en tr hit i morgen viewtopic.php?f=9&t=165429&start=15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Ulv i sånn passe klær... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Så denne tralla utenfor Røhne Selmer her om dagen ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Hvorfor montere en fanger som går så langt ned mot bakken, istedenfor å senke den litt i front? Altså, greit nok at rallybiler skal ha bakkeklaring, men når frontfangeren knuser lenge før demperen i det hele tatt er i nærheten av sammentrykt, hva er da vitsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 tenkte det samme as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Og ta en titt bak i forhold til foran.. Skjønner ikke stort jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Spotta denne gamle Corollaen i Drammen i dag, grunnen til at jeg merket meg den,er at såpass gamle travere er alltid gøy å få øye på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Spotta en grå e60 M5 på e6 i sta på motorveien, hadde politi bak seg hele veien fra ring 3 - avkjøringa ved furuset (uten blålys da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Vrak som fattern skal bygge opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 spotta fin "garasje" på norges varemesse i helgen. garasjen kosta 3,1 mill. tror minien var inkludert i prisen. men er ikke 100% sikker på det. Hvordan kommer man seg ut igjen etter å ha parkert minien godt inn bak i moderskipet? man gjør som man ellers gjør når man parkerer i garasjen. kjører inn og parkerer. åpner døra og går ut av minien. lukker døra på minien og går ut av garasjen. god plass til det med en liten mini i garasjen. garasjen er jo 2,50 bre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Spotta denne gamle Corollaen i Drammen i dag, grunnen til at jeg merket meg den,er at såpass gamle travere er alltid gøy å få øye på Er ikke det en Cressida? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Det er en 77' Toyota Carina De Luxe ifølge Statens Vegvesen ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Kamerat av fatter har en helt lik en, med automat. Dønn strøken. Stilig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Det er en 77' Toyota Carina De Luxe ifølge Statens Vegvesen ;p Falt meg ikke inn å sjekke skiltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 hehe,my bad, så bare fort på navnet på siden av forskjermen,men det var veldig snirklete skrevet og litt flasset. Tøff bil var det, men rar i lakken, så ut som små sandkorn eller prikker i lakken over hele bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå