Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Møtte bilen til S.Andersen i rundkjøringen ved politistasjonen i Sarpsborg kl 16:10, bilen ser meget bra ut, Andersen :-D

Stemmer nok bra det. Takker :D

Må se nærmere på den en gang, passerte alt for fort, hehe. Fikk med meg bimmers.no merket i bakruta da :-D

Dumt å se for nærme, da syns all steinsprut :lol:

Du som bor i Sarpsborg må jo ta deg en tr hit i morgen :)

viewtopic.php?f=9&t=165429&start=15

Skrevet

Hvorfor montere en fanger som går så langt ned mot bakken, istedenfor å senke den litt i front?

Altså, greit nok at rallybiler skal ha bakkeklaring, men når frontfangeren knuser lenge før demperen i det hele tatt er i nærheten av sammentrykt, hva er da vitsen? :P

Skrevet

Spotta en grå e60 M5 på e6 i sta på motorveien, hadde politi bak seg hele veien fra ring 3 - avkjøringa ved furuset (uten blålys da) :P

Skrevet
spotta fin "garasje" på norges varemesse i helgen. garasjen kosta 3,1 mill. tror minien var inkludert i prisen. men er ikke 100% sikker på det.

8m5ig9049e2wkp52dxnt.jpg

Hvordan kommer man seg ut igjen etter å ha parkert minien godt inn bak i moderskipet?

man gjør som man ellers gjør når man parkerer i garasjen. kjører inn og parkerer. åpner døra og går ut av minien. lukker døra på minien og går ut av garasjen. god plass til det med en liten mini i garasjen. garasjen er jo 2,50 bre.

Skrevet
Spotta denne gamle Corollaen i Drammen i dag, grunnen til at jeg merket meg den,er at såpass gamle travere er alltid gøy å få øye på :)

6s4xws6rktqbkltmirhb.jpg

2f5ckxxtebrqie2utb1k.jpg

Er ikke det en Cressida?

Skrevet

hehe,my bad, så bare fort på navnet på siden av forskjermen,men det var veldig snirklete skrevet og litt flasset. Tøff bil var det, men rar i lakken, så ut som små sandkorn eller prikker i lakken over hele bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...