stian1990_2 Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Å hærregud, tenk å ødelegge en bil slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 en bil ? golf er en sport det ... slår små baller me ei jernklubbe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Mercedes Unimog Bilen er fullstendig nyrenovert og etter hva jeg har hørt stammer den fra den tyske hæren. Eieren sto og fylte drivstoff da jeg tok bilde, men vi er ikke akkurat gode venner, så jeg droppa å spørre han ut om bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Jeg digger Unimog's - er selv på jakt etter den første modellen 411 Her er ukens spottings Unimog ute på et jorde Champagnefarvet Z4 El.bil-parkering på Aker Brygge Forfulgt av en Vespa Rally 180ccm Lotus Excel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Spotta denne sinsykt fete 1.4L Carisma'n utenfor Politistasjonen i Sarpsborg på vei hjem fra jobb. Ga meg en god latter den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Hahaha! Spottet i dag og i går 2 stk E21. Den ene sto i en gårdsplass og så ut til å være et oppussingsprosjekt, den andre sto desverre på en eng og så ut som noe som hadde blitt brukt som en slags rånebil senest på 90-tallet. Hadde Alpina felger foran og no spinnehjul bak så det ut til. Var også lakkert på shadowline lister som nå hadde flassa ganske mye og bilen i seg selv var signalgul her og der og resten har vel også vært signalgul en gang i tia men var nå ganske falmet. Den førstnevnte sto like utenfor Evanger.. Husker ikke hvor den siste stod .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 åfaen den carismaen var rå altså !! lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Hadde jeg og gjort hadde jeg hatt en carisma Lillebror og far spotta denne i hedmark: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Spottet en nydelig sort e92 i går kveld på Wattenberg i skien! Var utrolig pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 den e36 caben..lå ikke den ute for litt siden til 350k eller no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Den er jo til salgs her på bimmers jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 "Spotta" Helge Vik og kona hans i dag på Jula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Erik89: Den ligger til salgs på bimmers. Har sett den mange ganger der den står. Synes eier er svært tøff som lar den stå der den gjør nå. Er ikke akkurat få som går forbi der hjem fra byen for eks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 z4 kompressor i porsgrunn, sjaføren likte og loggre litt med den og hørte hvininga lang vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå