Kristian H. Foss Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Fredrik Østereng sin mener jeg. Rød, sant?Han har eid Ferrari FXX og har en "helt grei" bilpark ellers også Ja, det kan nok stemme. Er ikke han container og transport-mannen det? Eller er det Midtstøl? Midtstøl er transport. Østereng driver bl.a med data og kontorrekvisita Ja, stemmer det. Er vel Østereng og Benestad eller noe? Han Midtstøl typen har vel kjørt litt båtrace osv, eller forveksler jeg med noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Spotta enn oransje e36 med rieger styling, og en oransje e39 uten bakfanger i Tønsberg i ettermiddag. Litt morsom farge : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 den oransje såg jeg også på e-18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Jeg hadde bilen min på "Qiuck stop kalbakken" i Oslo mandag som var. Der sto også en ORANSJE BMW, En e46 coupe "automote style" Utenfor sto også en RJ 63 registrert 7 serie med store sorte felger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... 1431057777 Denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 æsj... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Nei, ikke den Hadde ikke motivlakkering.. Hvorfor er det plutselig så mange VIP kunder på autodb, og hva vil det si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Den der hadde jeg ikke turt å kjøre av frykt for at noen så meg inni der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Haha Det er visst norges breieste E46. Kjøpte gatebil og den var inni der Han har planer om større motor i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Tråd om den E46n her: viewtopic.php?f=11&t=117214&hilit=zeemax&start=0 Hadde blitt UTROLIG mye bedre med en CSL-luke eller en mindre vinge! @Kristian H. Foss Ugland som dreiv med båtrace (offshore class 1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 @Kristian H. Foss Ugland som dreiv med båtrace (offshore class 1) Ja vet. Men var en annen som hadde drevet i klassen under eller noe, men samma det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 @Kristian H. Foss Ugland som dreiv med båtrace (offshore class 1) Ja vet. Men var en annen som hadde drevet i klassen under eller noe, men samma det. Rune Midtstøl kjører "Norwegian Thunder" som er er Pro-Vee-båt. Måtte sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 @Kristian H. Foss Ugland som dreiv med båtrace (offshore class 1) Ja vet. Men var en annen som hadde drevet i klassen under eller noe, men samma det. Rune Midtstøl kjører "Norwegian Thunder" som er er Pro-Vee-båt. Måtte sjekke Ja, da var det han da! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Befinner meg på Island om dagen. Og må bare poste denne jeg kom over i dag. Ikke et uvanlig syn type slike biler her, men akkurat denne var den feteste på minnekortet! Hjem til Norge i morgen, skal bli godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 må være kjipt å bo på island...hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå