Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Det at jeg nevner og flasher bilene mine er nok noe DU tror...kanskje du føler deg imponert over bilene? Jeg flasher aldri, med unntak av i min egen tråd om den respektive bilen..Men hvem gjør ikke det? Er du som skryter på at du har eid en porsche og blablabla?! Om jeg så deler bilen med min far....bryr det deg egentlig? Har faktisk ikke hørt fra noen andre omat mine innlegg om min fars uansvarlige kjøring er kjedelige og uinteressante?

Nå er ikke jeg så aktiv på skrivingen på dette forumet. Men til og med jeg merker at du liker å flashe litt bilene dine. Når du skulle ha ny vinterbil, så måtte den "ose klasse". Akkurat det samme som du tror 7'ern din gjør. Men når man må gå ned laangt i årsklasse og kjøpe en bil som har gått 200.000km+ er det ikke klasse lenger. Det oser bare av noen som ikke hadde råd, men skulle ha 7 serie så han kjøpte den billigste han fant på finn.

En ting du må lære deg er også kritikk, det klarer du ikke ta til deg. Ble så frustrert av deg nå at jeg faktisk gidda å logge inn for å skrive..

så tøft av deg å logge deg inn da :) Til og med folk med slitne e30 flasher! Ser ikke helt problemet her?! Om jeg vil ha en syver og kjøper den jeg vil ha, hva er da galt i det?Har null problem å kjøpe en nyere og dyrer sjuern, men hvorfor skal man det når den billigste gir samme gleden? Uansett hvor billig sjuern min er eller hvor langt den har kjørt, så vekker den mer oppmerksomhet enn 3ern din! Og hva så om man vil ha følelsen av luksus i hverdagen?

Ser egentlig ikke poenget med innlegget ditt nettop fordi krangelen og diskusjonen ble avsluttet....

Men takk for at du deler verdensbildet ditt med meg :)

Der ser du forskjellen, jeg kjøpte bilen min fordi jeg liker bmw og synes 3 serien er fin. Driter i om den vekker oppmerksomhet eller ikke, kunne liksågreit kjøpt meg en kia om jeg hadde likt den.

Men for all del, selvfølgelig vekker 7'ern din oppmerksomhet, det er jo den mest misslykka bilen bmw har klart å få ut av seg. Du sier jo selv at et forum er hvor man deler sine meninger. Min mening og mange andre sin mening er at det er latterlig å kjøpe seg en "dyr" bil bare for at det er den bilen når du må kjøpe den gamleste, kjipeste og lengst kjørte bilen. Det blir det samme som å kjøpe seg en ny 5'er uten noe utstyr fordi du akkurat hadde råd til bilen (eller ikke ville bruke mere), da er det kanskje like greit å kjøpe f.eks en passat med mere utstyr ? :)

luksus i hverdagen vil jo alle ha, for all del, jeg har også kjørt en 07 mod 735, og prøvde nettop en ny 525da F11 med hartgechip og et stort kryss over hele utstyrslista, syntes den ga meg mye mere luksusfølelse enn 7'er jeg har prøvd som var medium utstyrt. Så lenge DU trives med bilen din å TROR du får status og oppmerskomhet av den så er det vell sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har sett noen bilder av biler her :)

Er rart at en av de mest latterlige personene på bimmers pleide å være moderator her.....

Takk skal du ha Clerion. Hva i alle dager er det du vil med den kommentaren her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har off-topicen her kom til et helt nytt nivå, så neste innlegg som ikke omhandler trådens emne blir rapportert til administrator/moderator pronto!

Jeg er ganske sikker på at moderatorene allerede har spottet denne lettere temporære diskusjonen for lenge siden, men de håper vel at den går over av seg selv. Du må gjerne rapportere alt du orker for min del.

Moderatorene må også gjerne slette alle mine posteringer etter innlegget om Island (der jeg linker til Top Gear episodene fra Island). Resten er stort sett et håpløst forsøk på å fortelle en komplett idiot at han faktisk skader seg selv ved å oppføre seg som han gjør. Min hensikt var den aller beste i diskusjonen vedr. journalisten Hattrem, men nå har jeg gitt helt opp. Når man ikke har lært alminnelig folkeskikk som 28 åring gjør man det trolig aldri. Dette handler først og fremst om sosiale og kulturelle forskjeller... ikke om aldersforskjeller. Jeg har hatt mange kollegaer på Wickys alder, men de har på ingen måter vært tilsvarende korttenkte og umodne. Jeg har heller ikke så mye å tape, men det har du Wicky hvis du ikke får skikk på din moral og oppførsel. Det hadde faktisk vært fint om du et kort øyeblikk klarer å se bort fra hvem som forteller deg dette. Jeg er ikke viktig i denne sammenhengen, men det er budskapet... og ikke minst deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tilbake til topic! Stod en motorsykkel med kinesiske skilt på ved bensinstasjonen ved jobben... Og den ble kjørt fra kina til norge av ett ektepar!! De dro vel i mai ifølge dems veldig dårlige engelsk...Men de visste ikke hvor de skulle videre....tøft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tilbake til topic! Stod en motorsykkel med kinesiske skilt på ved bensinstasjonen ved jobben... Og den ble kjørt fra kina til norge av ett ektepar!! De dro vel i mai ifølge dems veldig dårlige engelsk...Men de visste ikke hvor de skulle videre....tøft :)

Haha, såpass! Må være en ganske spennende reise igrunn, er ganske langt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så sykt mange fete biler der vi var i London nå sist at jeg ikke orket å prøve å rive frem mobilen hver gang en peisa forbi, dessuten var vi på utdrikningslag,så det var en hel del annen fandenskap som skulle utøves ;)

Tok dette under en kort røykepause, det er en 760iL, foran står en lang utgave av ei merce med fire rør ut bak. Masse drøye "limo"-versjoner av BMW,Mrecedes og Audi utenfor hotellet.

qe0qo8aly8h3jvmoh1as.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...