M|Fjeld Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Spotta OLE_ZZ's 325 turbo ved fetsund igår, takk for den korte men intense kjøreturen!
knut_olestad Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Bilen var ikke mye å se på, men parkeringa tok prisen. Bilen står faktisk midt i krysset, sjåføren burde virkelig ikke ha lappen da han er endel borte i hodet..
knut_olestad Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Dagens fangst, hadde jeg hatt skikkelig kamera ville det blitt mye mer, veteranklubben hadde treff her, og så hadde vi de amcarene i sentrum, eller ikke bare amcars da Men takket være drittmobilkamera blir det med disse:
S.Hafsmo Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Oi, er det slikt oppi kalde nord altså? det var litt av noen tromler i de bakhjula.
OLEZZ Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Spotta OLE_ZZ's 325 turbo ved fetsund igår, takk for den korte men intense kjøreturen! Hehe. Ikkeno problem det. Håper det gir inspirasjon!
M|Fjeld Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Spotta OLE_ZZ's 325 turbo ved fetsund igår, takk for den korte men intense kjøreturen! Hehe. Ikkeno problem det. Håper det gir inspirasjon! Hehe, klør i fingra etter å starte! Må bare vente på lønning nå
knut_olestad Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 meget mulig, vet av flere røde E30 M3 i området rundt Molde.
miklysa Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Pathfinderen var bare skamrå! Jepp! Fattern kjøpte en Pathfinder ny i 05.. Rusta sunn i 2010..
beyeren Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Trodde virkelig øynene mine hadde begynt og kødde med meg i dag da jeg plutselig fikk øye på en meget fin m3 som sikkert alle vet hvem er: Dere vet godt hvilken bil dette bygget er fra, må bare si den er råååå på bilder MEN DEN ER SÅ MYE RÅERE I VIRKELIGHETEN!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå