-Erik- Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Så en 745 på e6 fra strømstad tidligere idag Artig bil
fish Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Diablo Denne står jo på Norges største øy Hva å så på den på torsdag. Snasen sak Hvis det er Senja du sikter til her, så er ikke det norges største øy...
Glema Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Haha, tenkte ikke over det når jeg leste det engang Nest største øy.
Wacman Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Noen tidligere spottinger; Lambo hos Autostrada: Bentley GT Continental ved samme sjappe: "S5" med V6 turbo på jobben:
Wacman Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 En rimelig over the top-stylet X6 på jobben: Hver sin smak; Og et litt artig bilde som viser kontrastene mellom hva vi jobber med - alt fra det digre dyre,til små asiater...
Jordfræsar Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 X6 er fantastisk rå En gang... en gang i livet sier jeg bare Men denne var litt for mye stylet! Men som du sier, hver sin smak!
Wacman Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Ja,liker X6 jeg,men det bodykit'et var litt for mye etter min smak. I hastigheter over 60 på E18 laget det også,sammen med lavprofilhjulene, enormt med støy - noe som i min mening blir litt feil i en så komfortabel bil. Den Daewoo matiz'en ser enda mer stusselig ut enn vanlig (om mulig) ved siden av da.. Flirte litt av det.
tonyku Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Diablo Denne står jo på Norges største øy Hva å så på den på torsdag. Snasen sak Hvis det er Senja du sikter til her, så er ikke det norges største øy... Ja det var Senja jeg siktet til. Å ja jeg eier ikke rettningsans når det gjelder geografi Norges nest største øy er vell riktig.
Kny Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Spottet en hvit E91 med de nye GS felgene som er grønne, må si de felgene var sinnsykt råe på bilen i fart !! Spottet også en hvit nyere Porsche i Nittedal som var litt triggerhappy på gassen
fish Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Hvis det er Senja du sikter til her, så er ikke det norges største øy... Ja det var Senja jeg siktet til. Å ja jeg eier ikke rettningsans når det gjelder geografi Norges nest største øy er vell riktig. Hehe... Er fra Harstad, som ligger på norges største øy. Hinnøya Viktig å korrigere da, vettu... Hehe..
Wacman Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Slutt å nordlendinge istykker spottetråden,hæstkuka!
pinadud Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Spottet en råfin e30 M3 med skikkelig gromlyd, i Kristiansand, på Bjørndalssletta. Rakk ikke og få opp mobilen for å få tatt bilde, men det er kanskje noen på forumet her?
-Roger- Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Spottet en råfin e30 M3 med skikkelig gromlyd, i Kristiansand, på Bjørndalssletta. Rakk ikke og få opp mobilen for å få tatt bilde, men det er kanskje noen på forumet her? Dirtydicky?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå